بیوگرافی ونتورث میلر

4 سال پیش
3.9/5 - (58 امتیاز)

بیوگرافی ونتورث میلر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

او بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه در رشته ادبیات انگلیسی ، در سال ۱۹۹۵ به لس آنجلس آمریکا رفت تا در یک کمپانی که مقدمات ساخت سریالهای تلویزیونی را فراهم می کرد کار کند اما طولی نکشید که احساس کرد می تواند در جلوی دوربین بسیار موثرتر باشد.

زندگینامه ونتورث میلر

بیوگرافی ونتورث میلر

فعالیت هنری

او بعد از بازی در چند شوی تلویزیونی بالاخره توانست در یک فیلم مطرح به کارگردانی ” رابرت بنتون ” به نام ” ننگ بشری ” همبازی بازیگران مطرحی مانند ” نیکول کیدمن ” و ” آنتونی هاپکینز ” شود. میلر سپس در همان سال در فیلم مشهور ” دنیای زیرزمینی ” حضور پیدا کرد اما نقطه عطف بازیگری او حضور در سریالی به نام ” فرار از زندان ” در سال ۲۰۰۵ بود که توانست وی را به شهرت جهانی برساند.

این سریال هنوز هم یکی از محبوب ترین سریالهای دنیاست و میلر در این سریال در نقش یک مهندس ساختمان به نام مایکل اسکارفیلد بازی می کند که خودش را برای نجات برادرش به زندان می اندازد و.. میلر برای بازی خوبش در این سریال در سال ۲۰۰۶ کاندید دریافت جایزه گلدن گلاب بهترین بازیگری مرد در نقش درام شد. از او امسال فیلم ” رزیدنت اویل : زندگی پس از مرگ ” به نمایش در آمده است

نکاتی که باید درباره میلر بدانید :

پدر میلر یک آفریقایی – آمریکایی- سومالیایی – جامائیکایی – بریتانیایی – آلمانی هست! و مادرش هم روسی- فرانسوی – سوریه ای – لبنانی است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی آقایی

دو خواهر کوچکتر به نامهای جیلیان و لی دارد. جیلیان در حال گرفتن مدرک ph.d از دانشگاه ماساچوست هست و لی هم در ویرجینیا درس می خواند.

به سگ و گربه حساسیت دارد.

خالکوبی اش برای سریال ” فرار از زندان ” حدود ۴ ساعت طول کشید

از طرف مجله ” مردم ” به عنوان یکی از ۱۰۰ آدم زیبای جهان انتخاب شده بود ( ۲۰۰۷ )

در زمان بازی در مجموعه ” دینوتوپیا ” ، خانواده اش در حال انجام مراحل طلاق بودند

در انگلستان متولد شده است اما اصرار می کند که یک آمریکایی اصیل است

اسمش را براساس شخصیت کاپیتان ونتورث در کتاب خانم ” جین آستین ” به نام ” Persuasion ” بر او نهادند.

پدرش وکیل دادگستری است. او از دانشگاه یال فارغ التحصیل شده است.

زمزمه هایی برای حضورش در نقش سوپرمن در سال ۲۰۰۵ شنیده شد ،این اتفاق زمانی افتاد که پروژه در دست ” برت راتنر ” بود. اما به نتیجه ای نرسید.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ونتورث میلر
3.9/5 - (58 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه