بیوگرافی ناوبن اندروز

4 سال پیش
بیوگرافی ناوبن اندروز
Rate this post

بیوگرافی ناوبن اندروز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ناوین اندروز ” با نام کامل ” ناویین ویلیامز سیدنی اندروز ” در سال ۱۹۶۹ در لندن بدنیا آمد . وی اصلیتی هندی دارد و نام وی در زبان سانسکریت به معنای تازه می باشد . ” ناویین ” دوران نوجوانی عجیبی داشته ، در سن ۱۶ سالگی در مدرسه عاشق معلم ریاضی مدرسه شده و به همین دلیل نیز مورد سرزنش و تمسخر بچه های مدرسه و البته خانواده ی سنتی خویش شده بود بطوریکه خانواده وی او را یک هرزه خطاب می کردند !

زندگینامه ناوبن اندروز

بیوگرافی ناوبن اندروز

فعالیت هنری

ناویین سپس برای ادامه تحصیل در مدرسه London’s Guildhall School of Music and Drama قبول شد و توانست اولین نقش خود را در فیلمی به نام ” لندن من را کشت ” ایفا کند اما نقشی که با آن نامش بر سر زبانها افتاد نقش Sikh bloke در فیلم ” بیمار انگلیسی ” بود و همچنین مجموعه پرطرفدار ” Lost ” که وی در این سریال در نقش سعید ظاهر شده است . وی اکنون به همراه دوست دخترش Barbara Hershey که ۲۱ سال بزرگتر از خودش است ! در لس آنجلس زندگی می کند .

شاید ندانید :

طرفدار موسیقی سنتی است ( منظور همان country music است )

یک پسر به نام جیسل از معلم ریاضی دوران نوجوانی اش دارد !

اگرچه در سریال ” Lost ” وی اصلیتی عراقی دارد اما در اصل وی اصلیتی هندی دارد

طرفدار تیم فوتبال چلسی است

یک پسر هم به نام ناوین جاشوا از ” Elena Eustache ” دارد .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تونی کولت
خودش می گوید :

زنان مسن شناخت بهتری از خودشان دارند و با تجربه تر هستند که باعث می شود آنها زیباتر و بهتر بنظر برسند . من در چهره آنها کلی جزییات و خط می بینم ! من عاشق چین و چروک هستم .

یک تکه از نان تست یک غذای کامل است . نه زیاد بزرگ است نه زیاد کوچک . فقط باعث می شود که شما یک مقدار بلرزید !
ناوین اندروز با نام کامل ناویین ویلیامز سیدنی اندروز در سال ۱۹۶۹ در لندن بدنیا آمد . وی اصلیتی هندی دارد و نام وی در زبان سانسکریت به معنای تازه می باشد
تاریخ تولد : ۱۷ ژانویه ۱۹۶۹ در لندن ، انگلستان

قد : ۱۷۳ سانتی متر

افتخارات : نامزد جایزه گلدن گلاب بهترین بازیگر مکمل مرد برای سریال ” Lost ” ، نامزد جایزه امی برای بازیگری با قابلیت های زیاد برای سریال ” Lost ” و….

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ناوبن اندروز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه