بیوگرافی آتوسا راستی

4 سال پیش
بیوگرافی آتوسا راستی
Rate this post

بیوگرافی آتوسا راستی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آتوسا راستی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال ۱۳۵۹ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار آتوسا راستی می‌توان به بازیگری در سریال نفس، سریال داستان یک شهر و سریال بگذار آفتاب برآید اشاره کرد.

زندگینامه آتوسا راستی 

بیوگرافی آتوسا راستی

فعالیت هنری

آتوسا راستی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۷۸ در ۱۹ سالگی در سریال بگذار آفتاب برآید به کارگردانی حسین مختاری بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال نفس، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای آتوسا راستی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون محمدعلی کشاورز، کمند امیرسلیمانی، فرهاد شریفی و فرهاد جم را تجربه کرد.

آتوسا راستی در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم آتوسا راستی در این سال، بازیگری در سریال نفس به کارگردانی جلیل سامان و فیلم پرسه در حوالی من به کارگردانی غزاله سلطانی محسوب می‌شود.

سریال نفس

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آتوسا راستی بازی در سریال نفس بوده است. آتوسا راستی سال ۱۳۹۵ در ۳۶ سالگی در سریال نفس نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با جلیل سامان همکاری داشته است. آتوسا راستی توانست با بازی در سریال نفس تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر ساناز سعیدی، شهاب شادابی، هادی حجازی‌فر و پژمان جمشیدی بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی تارسم سینگ

آتوسا راستی علاوه‌بر سریال نفس، سال ۱۳۷۸ در ۱۹ سالگی در سریال داستان یک شهر نیز بازی کرده است. آتوسا راستی این‌بار با اصغر فرهادی یعنی کارگردان سریال داستان یک شهر و هنرمندانی چون سروش صحت، آتنه فقیه‌نصیری، علی قربان‌زاده و علی سلیمانی همکاری داشت.

در این سال‌ها آتوسا راستی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار

داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران بهناز

جعفری با ۲ مرتبه، آتنه فقیه‌نصیری با ۲ مرتبه و فوژان قبادیان

با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با آتوسا راستی داشته‌اند.

ویژگی‌های حرفه‌ای

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی آتوسا راستی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. آتوسا راستی را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که ۸۴% آثار وی تلویزیونی و ۱۶% آثارش سینمایی است. در واقع آتوسا راستی از مجموع ۶ اثری که در کارنامه دارد، در ۵ اثر در تلویزیون با نام سریال نفس، سریال از نفس افتاده، سریال دختران، سریال بگذار آفتاب برآید و سریال داستان یک شهر نام‌های و در ۱ اثر در سینما با نام فیلم پرسه در حوالی من بازی کرده است.

در مجموع در کارنامه ۳۸ ساله و بیوگرافی آتوسا راستی آثار مهمی وجود دارد. امتیازی که هر یک از آثار آتوسا راستی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر آتوسا راستی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی آتوسا راستی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی آتوسا راستی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال نفس محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی آتوسا راستی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم پرسه در حوالی من محسوب می‌شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مانی رحمانی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آتوسا راستی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه