بیوگرافی آتیه جاوید

4 سال پیش
بیوگرافی آتیه جاوید
Rate this post

بیوگرافی آتیه جاوید به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آتیه جاوید بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار آتیه جاوید می‌توان به بازیگری در سریال پایتخت ۱، سریال روزگار قریب و سریال پادری اشاره کرد.

زندگینامه آتیه جاوید 

بیوگرافی آتیه جاوید

فعالیت هنری

آتیه جاوید نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۸۶ در سریال روزگار قریب به کارگردانی کیانوش عیاری بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال پایتخت ۱، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای آتیه جاوید محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهدی هاشمی، شهاب کسرائی، ناصر هاشمی و کاوه آهنگر را تجربه کرد.

آتیه جاوید در سال ۱۳۹۰ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۳ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم آتیه جاوید در این سال، بازیگری در سریال پایتخت ۱ به کارگردانی سیروس مقدم، سریال تا ثریا به کارگردانی سیروس مقدم و فیلم از یاد رفته به کارگردانی فریدون حسن‌پور محسوب می‌شود.

سریال پایتخت

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آتیه جاوید بازی در سریال پایتخت ۱ بوده است. آتیه جاوید سال ۱۳۹۰ سریال پایتخت ۱ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با سیروس مقدم همکاری داشته است. آتیه جاوید توانست با بازی در سریال پایتخت ۱ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محسن تنابنده، علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر و احمد مهران‌فر بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ‏عسل لباسچی‏

در این سال‌ها آتیه جاوید با هنرمندان بسیاری

تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان

بازیگران فریبا نادری با ۲ مرتبه، میرطاهر مظلومی با ۲ مرتبه،

مریم بوبانی با ۲ مرتبه، مهران رجبی با ۲ مرتبه و نگار عابدی با

۲ مرتبه بیشترین همکاری را با آتیه جاوید داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی آتیه جاوید آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. آتیه جاوید را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که ۶۳% آثار وی تلویزیونی و ۳۷% آثارش سینمایی است. در واقع آتیه جاوید از مجموع ۸ اثری که در کارنامه دارد، در ۵ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال گمشدگان، سریال پادری، سریال پایتخت ۱، سریال تا ثریا و سریال روزگار قریب نام‌های و در ۳ اثر در سینما با نام‌های فیلم دارکوب، فیلم از یاد رفته و فیلم اینجا بدون من بازی کرده است.

اینستاگرام آتیه جاوید

اینستاگرام آتیه جاوید یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. آتیه جاوید در اینستاگرام بیش از ۱،۷۳۹ نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از ۱۶۰ نفر را دنبال می‌کند. همچنین آتیه جاوید تاکنون در اینستاگرام بیش از ۲۴۳ پست بارگذاری کرده است. آتیه جاوید فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ ۱۳۹۵/۰۱/۰۵ شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از ۱۳۶ لایک و ۲۶ نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی آتیه جاوید تاکنون بیش از ۶۹۲ لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی آتیه جاوید تاکنون بیش از ۲۰۴ نظر ثبت شده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ریچارد هریس
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آتیه جاوید
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه