بیوگرافی آذرخش فراهانی

4 سال پیش
بیوگرافی آذرخش فراهانی
Rate this post

بیوگرافی آذرخش فراهانی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آذرخش فراهانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار آذرخش فراهانی می‌توان به بازیگری در فیلم مالاریا اشاره کرد.

زندگینامه آذرخش فراهانی 

بیوگرافی آذرخش فراهانی

فعالیت هنری

آذرخش فراهانی در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم آذرخش فراهانی در این سال، بازیگری در فیلم مالاریا به کارگردانی پرویز شهبازی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آذرخش فراهانی بازی در فیلم مالاریا بوده است. آذرخش فراهانی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال ۱۳۹۴ فیلم مالاریا نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با پرویز شهبازی همکاری داشته است. آذرخش فراهانی توانست با بازی در فیلم مالاریا تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر ساعد سهیلی، آزاده نامداری، ساغر قناعت و علیرضا استادی بر تجارب او افزود.

فیلم مالاریا

آذرخش فراهانی سال ۱۳۹۴ برای فیلم مالاریا به کارگردانی پرویز شهبازی توانست در ۳۴مین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین نقش دوم مرد نامزد شود.

اینستاگرام آذرخش فراهانی یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. آذرخش فراهانی در اینستاگرام بیش از ۳۸،۳۳۶ نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از ۲ نفر را دنبال می‌کند. همچنین آذرخش فراهانی تاکنون در اینستاگرام بیش از ۲۱۳ پست بارگذاری کرده است. آذرخش فراهانی فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ ۱۳۹۲/۱۰/۲۳ شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از ۳۰۱ لایک و ۵۸ نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی آذرخش فراهانی تاکنون بیش از ۴،۸۹۸ لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی آذرخش فراهانی تاکنون بیش از ۳۴۳ نظر ثبت شده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهران مدیری

آذرخش فراهانی، که نوازنده‎ی گیتار است، در فیلم «نسیم» ساخته‎ی پرویز شهبازی درکنار آزاده نامداری مجری تلویزیونی، بازی خواهد کرد.
فیلم «نسیم» به تهیه‎کنندگی مسعود ردایی از روز ۲۸ اردیبهشت (۱۳۹۴) کلیک خورد.

آذرخش فراهانی که سابقه‎ی سال‎ها فعالیت موسیقایی و نواختن گیتار باس دارد در این فیلم نقش یک خواننده-موزیسین جوان را بازی می‌کند؛ موزیسینی که کاراکترش کاملا در کنار دو شخصیت اصلی زن داستان تعریف می‎شود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آذرخش فراهانی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه