بیوگرافی ‏آرام جعفری‏

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ‏آرام جعفری‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آرام جعفری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار آرام جعفری می‌توان به بازیگری در سریال قهوه تلخ، سریال زیر آسمان شهر و سریال مدینه اشاره کرد.

زندگینامه آرام جعفری‏ 

بیوگرافی ‏آرام جعفری‏

فعالیت هنری

آرام جعفری نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۷۷ در سریال دانی و من به کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده و ارژنگ امیرفضلی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال قهوه تلخ، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای آرام جعفری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون پرستو گلستانی، ابراهیم آبادی، حمید گودرزی و مریم سعادت را تجربه کرد.

آرام جعفری در سال ۱۳۸۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم آرام جعفری در این سال، بازیگری در سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آرام جعفری بازی در سریال قهوه تلخ بوده است. آرام جعفری سال ۱۳۸۹ سریال قهوه تلخ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مهران مدیری همکاری داشته است. آرام جعفری توانست با بازی در سریال قهوه تلخ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهران مدیری، سیامک انصاری، محمدرضا هدایتی و سحر جعفری‌جوزانی بر تجارب او افزود.

سریال قهوه تلخ

آرام جعفری علاوه‌بر سریال قهوه تلخ، سال ۱۳۸۰ در سریال زیر آسمان شهر نیز بازی کرده است. آرام جعفری این‌بار با مهران غفوریان یعنی کارگردان سریال زیر آسمان شهر و هنرمندانی چون حمید لولایی، مهران غفوریان، کامران ملک‌مطیعی و ملکه رنجبر همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی امیلیا کلارک

در این سال‌ها آرام جعفری با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران مینا جعفرزاده با ۵ مرتبه، سپند امیرسلیمانی با ۴ مرتبه، یوسف صیادی با ۴ مرتبه، فرهاد بشارتی با ۳ مرتبه و سحر زکریا با ۳ مرتبه بیشترین همکاری را با آرام جعفری داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی آرام جعفری آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. آرام جعفری را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که ۷۳% آثار وی تلویزیونی و ۲۷% آثارش سینمایی است. در واقع آرام جعفری از مجموع ۱۸ اثری که در کارنامه دارد، در ۱۳ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال راه و بیراه، سریال همسایه‌ها، سریال معمای شاه، سریال مدینه، سریال میلیاردر، سریال قهوه تلخ، سریال کلانتر ۳، سریال منظومه آتش، سریال آدمخوار، سریال برای آخرین بار، سریال لبه تاریکی، سریال زیر آسمان شهر و سریال دانی و من نام‌های و در ۵ اثر در سینما با نام‌های فیلم شاید یک معجزه، فیلم غزاله، فیلم بازنشسته ها، فیلم عطسه های نحس و فیلم بگو که رویا نیست بازی کرده است.

ملیت: ایران
دین: اسلام
مذهب: تشیع

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ‏آرام جعفری‏
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه