بیوگرافی ‏آرش آصفی‏

4 سال پیش
بیوگرافی ‏آرش آصفی‏
4.7/5 - (743 امتیاز)

بیوگرافی ‏آرش آصفی‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آرش آصفی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار آرش آصفی می‌توان به بازیگری در سریال مدینه، فیلم رستاخیز و سریال وقایع نگاری یک جنایت از پیش اعلام شده اشاره کرد.

زندگینامه آرش آصفی‏ 

بیوگرافی ‏آرش آصفی‏

فعالیت هنری

آرش آصفی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۸۰ در سریال وقایع نگاری یک جنایت از پیش اعلام شده به کارگردانی عباس رافعی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال مدینه، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای آرش آصفی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون بهناز حوری و حمیده میرزا آقا زاده را تجربه کرد.

آرش آصفی در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم آرش آصفی در این سال، بازیگری در سریال مدینه به کارگردانی سیروس مقدم محسوب می‌شود.

بیوگرافی آرش آصفی

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آرش آصفی بازی در سریال مدینه بوده است. آرش آصفی سال ۱۳۹۳ سریال مدینه نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با سیروس مقدم همکاری داشته است. آرش آصفی توانست با بازی در سریال مدینه تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر پریوش نظریه، مهدی سلطانی، شبنم مقدمی و مهرداد صدیقیان بر تجارب او افزود.

آرش آصفی علاوه‌بر سریال مدینه، سال ۱۳۹۲ در فیلم رستاخیز نیز بازی کرده است. آرش آصفی این‌بار با احمدرضا درویش یعنی کارگردان فیلم رستاخیز و هنرمندانی چون حسن پورشیرازی، فرهاد قائمیان، پوریا پورسرخ و بابک حمیدیان همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نسرین بابایی

آرش آصفی سال ۱۳۹۲ برای فیلم رستاخیز به کارگردانی احمدرضا درویش توانست در ۳۲مین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین نقش اول مرد نامزد شود.

بیوگرافی ‏آرش آصفی‏

در این سال‌ها آرش آصفی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است

اما جالب است بدانید که در میان بازیگران قربان نجفی با ۲ مرتبه، هوتن مکری

با ۲ مرتبه، حمیدرضا پگاه با ۲ مرتبه، ارسلان عبدالهی با ۲ مرتبه و نیوشا ضیغمی

با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با آرش آصفی داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی آرش آصفی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود،

هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. آرش آصفی را باید بیشتر بازیگر سینما

بدانیم چرا که ۶۰% آثار وی سینمایی و ۴۰% آثارش تلویزیونی است. در واقع آرش آصفی

از مجموع ۵ اثری که در کارنامه دارد، در ۳ اثر در سینما با نام‌های فیلم رستاخیز، فیلم

مواجهه و فیلم مواجهه به ایفای نقش پرداخته و در ۲ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال

مدینه و سریال وقایع نگاری یک جنایت از پیش اعلام شده بازی کرده است.

اینستاگرام آرش آصفی

اینستاگرام آرش آصفی یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. آرش آصفی در اینستاگرام بیش از ۱،۹۴۵ نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از ۱۹۵ نفر را دنبال می‌کند. همچنین آرش آصفی تاکنون در اینستاگرام بیش از ۹۶ پست بارگذاری کرده است. آرش آصفی فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ ۱۳۹۳/۰۵/۰۵ شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از ۲۵۴ لایک و ۲۴ نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی آرش آصفی تاکنون بیش از ۵۷۸ لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی آرش آصفی تاکنون بیش از ۱۷۶ نظر ثبت شده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ابیگیل برسلین

در واقع هر چقدر آرش آصفی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی آرش آصفی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی آرش آصفی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال مدینه محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی آرش آصفی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم مواجهه محسوب می‌شود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ‏آرش آصفی‏
4.7/5 - (743 امتیاز)
2
برچسب ها :

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • مریم
    3 سال پیش

    سلام وقت بخیرنمیدونم چی بگم درمورد آ قای آ رش آ صفی،اصلامن محونقش ایشون درسریال خانه ی امن شدم چقدررزیبابازی میکنن چقدردلنشین ،من ازقبل ایشون رونمیشناختم ولی بنظرمن ایشون بی نظیرن وخیلی دوست داشتنی هستن امیدوارم هرجاکه هستن سلامت وموفق وخوش باشن

  • مریم
    3 سال پیش

    سلام،آ قای آ رش آ صفی عزیز،توبههترینی ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤