بیوگرافی آرش ظلی‌ پور

4 سال پیش
بیوگرافی آرش ظلی‌ پور
2/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی آرش ظلی‌ پور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آرش ظلی‌پور مجری سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار آرش ظلی‌پور می‌توان به فعالیت در برنامه سه ستاره، برنامه من و شما و برنامه خونه خوبه اشاره کرد.

زندگینامه آرش ظلی‌ پور 

بیوگرافی آرش ظلی‌ پور

فعالیت هنری

آرش ظلی‌پور کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال ۱۳۹۵ در برنامه خط سوم به عنوان مجری فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند برنامه سه ستاره، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای آرش ظلی‌پور محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون نیما رئیسی را تجربه کرد.

آرش ظلی‌پور در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید آثار مهمی حضور داشته است. او در این سال در ۳ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون حضور داشت و خود را به جامعه هنرمندان معرفی کرد. آثار مهم آرش ظلی‌پور در این سال، فعالیت در برنامه خط سوم، فعالیت در برنامه خونه خوبه به عنوان مجری و فعالیت در برنامه سه ستاره به عنوان مجری محسوب می‌شود.

آرش ظلی‌پور سال ۱۳۹۵ برنامه سه ستاره به عنوان مجری فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. آرش ظلی‌پور توانست با فعالیت در برنامه سه ستاره تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر احسان علیخانی توانست سطح کاری او را متحول کند.

آرش ظلی‌پور علاوه‌بر برنامه سه ستاره، سال ۱۳۹۶ در برنامه من و شما نیز فعالیت داشته است

با اینکه آرش ظلی‌پور را بیشتر بعنوان مجری می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. آرش ظلی‌پور علاوه‌بر مجری به‌عنوان روابط عمومی و بازیگر نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار آرش ظلی‌پور در حرفه‌ی روابط عمومی، سریال دردسرهای عظیم و سریال سه پنج دو است. مهم‌ترین اثر آرش ظلی‌پور در حرفه‌ی بازیگر، سریال دلنوازان است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آدری هپبورن

اینستاگرام آرش ظلی‌پور یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. آرش ظلی‌پور در اینستاگرام بیش از ۱۸۰،۰۸۹ نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از ۱۳۹ نفر را دنبال می‌کند. همچنین آرش ظلی‌پور تاکنون در اینستاگرام بیش از ۶۵۴ پست بارگذاری کرده است. آرش ظلی‌پور فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ ۱۳۹۴/۰۶/۱۵ شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از ۶۲۷ لایک و ۴۹ نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی آرش ظلی‌پور تاکنون بیش از ۶۵،۳۱۵ لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی آرش ظلی‌پور تاکنون بیش از ۲۱،۳۶۷ نظر ثبت شده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آرش ظلی‌ پور
2/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه