بیوگرافی ‏آرش میراحمدی‏

4 سال پیش
بیوگرافی ‏آرش میراحمدی‏
4.6/5 - (10 امتیاز)

بیوگرافی ‏آرش میراحمدی‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آرش میراحمدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار آرش میراحمدی می‌توان به بازیگری در سریال خنده بازار، سریال محله گل و بلبل و برنامه محله گل و بلبل ۲ اشاره کرد.

زندگینامه آرش میراحمدی‏ 

بیوگرافی ‏آرش میراحمدی‏

فعالیت هنری

آرش میراحمدی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۵ در فیلم بی بی چلچله به کارگردانی کیومرث پوراحمد بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال خنده بازار، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای آرش میراحمدی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون داوود رشیدی، علیرضا شجاع‌نوری، آرش احمدعلیخان و سیامک اطلسی را تجربه کرد.

آرش میراحمدی در سال ۱۳۹۰ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم آرش میراحمدی در این سال، بازیگری در فیلم صد است که می ماند به کارگردانی سعید چاری و سریال خنده بازار به کارگردانی شهاب عباسی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آرش میراحمدی بازی در سریال خنده بازار بوده است. آرش میراحمدی سال ۱۳۹۰ سریال خنده بازار نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با شهاب عباسی همکاری داشته است. آرش میراحمدی توانست با بازی در سریال خنده بازار تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مریم سرمدی، مختار سائقی، سوسن پرور و سیاوش مفیدی بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فتانه ولیدی
سریال خنده بازار

آرش میراحمدی علاوه‌بر سریال خنده بازار، سال ۱۳۹۵ در سریال محله گل و بلبل نیز بازی کرده است. آرش میراحمدی این‌بار با احمد درویش علیپور یعنی کارگردان سریال محله گل و بلبل و هنرمندانی چون داریوش فرضیایی، بهنوش بختیاری، نادر سلیمانی و حدیث فولادوند همکاری داشت.

در این سال‌ها آرش میراحمدی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران ابراهیم شفیعی با ۴ مرتبه، بهنوش بختیاری با ۳ مرتبه، سیاوش مفیدی با ۳ مرتبه، امیر نوری با ۳ مرتبه و داریوش فرضیایی با ۳ مرتبه بیشترین همکاری را با آرش میراحمدی داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی آرش میراحمدی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. آرش میراحمدی را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۶۹% آثار وی سینمایی و ۳۱% آثارش تلویزیونی است. در واقع آرش میراحمدی از مجموع ۱۳ اثری که در کارنامه دارد، در ۹ اثر در سینما با نام‌های فیلم لامبورگینی، فیلم دهه شصتی ها، فیلم دو شارلاتان، فیلم صد است که می ماند، فیلم ماه عسل، فیلم تارزن و تارزان، فیلم نیمه پنهان، فیلم معجزه‌ی خنده و فیلم بی بی چلچله به ایفای نقش پرداخته و در ۴ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال محله گل و بلبل، سریال ستاره حیات، سریال خنده بازار و سریال مسافری از گرونگول بازی کرده است.

اینستاگرام آرش میراحمدی

اینستاگرام آرش میراحمدی یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است.

آرش میراحمدی در اینستاگرام بیش از ۷۹،۹۴۸ نفر دنبال‌کننده دارد

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آرش میراحمدی

و بیش از ۳۳۰ نفر را دنبال می‌کند. همچنین آرش میراحمدی تاکنون

در اینستاگرام بیش از ۷۰۸ پست بارگذاری کرده است. آرش میراحمدی

فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ شروع کرده است

و تاکنون برای اولین پست او بیش از ۱،۱۳۵ لایک و ۲۸ نظر ثبت شده است.

شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی آرش میراحمدی تاکنون بیش از ۲،۶۷۳ لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی آرش میراحمدی تاکنون بیش از ۳۸۹ نظر ثبت شده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ‏آرش میراحمدی‏
4.6/5 - (10 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه