بیوگرافی آرش نوذری

4 سال پیش
بیوگرافی آرش نوذری
2.8/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی آرش نوذری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آرش نوذری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار آرش نوذری می‌توان به بازیگری در سریال قهوه تلخ، سریال شوخی کردم و سریال قرارگاه مسکونی اشاره کرد.

زندگینامه آرش نوذری 

بیوگرافی آرش نوذری

فعالیت هنری

آرش نوذری نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۴ در فیلم سفر به چزابه به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال قهوه تلخ، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای آرش نوذری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مسعود کرامتی، فرهاد اصلانی، حبیب دهقان‌نسب و پیمان سنندجی‌زاده را تجربه کرد.

آرش نوذری در سال ۱۳۸۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم آرش نوذری در این سال، بازیگری در فیلم آخرین سرقت به کارگردانی پدرام علیزاده و سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آرش نوذری بازی در سریال قهوه تلخ بوده است. آرش نوذری سال ۱۳۸۹ سریال قهوه تلخ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مهران مدیری همکاری داشته است. آرش نوذری توانست با بازی در سریال قهوه تلخ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهران مدیری، سیامک انصاری، محمدرضا هدایتی و سحر جعفری‌جوزانی بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پدرو پاسکال
آرش نوذری علاوه‌بر سریال

آرش نوذری علاوه‌بر سریال قهوه تلخ، سال ۱۳۹۲ در سریال شوخی کردم نیز بازی کرده است. آرش نوذری این‌بار با مهران مدیری یعنی کارگردان سریال شوخی کردم و هنرمندانی چون کمند امیرسلیمانی، مهران مدیری، نادر سلیمانی و نیما فلاح همکاری داشت.

در این سال‌ها آرش نوذری با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران سیامک انصاری با ۵ مرتبه، مهران غفوریان با ۵ مرتبه، عارف لرستانی با ۴ مرتبه، مهران مدیری با ۴ مرتبه و علی لک‌پوریان با ۴ مرتبه بیشترین همکاری را با آرش نوذری داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی آرش نوذری

آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در

تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. آرش

نوذری را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که

۶۰% آثار وی تلویزیونی و ۴۰% آثارش سینمایی است.

در واقع آرش نوذری از مجموع ۲۲ اثری که در کارنامه دارد.

سریال مرز خوشبختی

در ۱۳ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال قرعه، سریال مرز خوشبختی، سریال از این‌جا تا اون‌جا، سریال در حاشیه، سریال عطسه، سریال فوق سری، سریال شوخی کردم، سریال خانه اجاره‌ای، سریال قهوه تلخ، سریال قرارگاه مسکونی، سریال شیخ بهایی، سریال باران عشق و سریال صید در پی صیاد نام‌های و در ۹ اثر در سینما با نام‌های فیلم سوءتفاهم، فیلم دوازده صندلی، فیلم آخرین سرقت، فیلم کلانتری غیرانتفاعی، فیلم قارچ سمی، فیلم دارا و ندار، فیلم کمکم کن، فیلم سفر به چزابه و فیلم نجات‌یافتگان بازی کرده است.

اینستاگرام آرش نوذری یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. آرش نوذری در اینستاگرام بیش از ۳۴،۶۵۶ نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از ۳۵۴ نفر را دنبال می‌کند. همچنین آرش نوذری تاکنون در اینستاگرام بیش از ۱۵۲ پست بارگذاری کرده است. آرش نوذری فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ ۱۳۹۳/۰۵/۱۴ شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از ۳۶۸ لایک و ۲۴ نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی آرش نوذری تاکنون بیش از ۳،۰۲۶ لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی آرش نوذری تاکنون بیش از ۲۰۱ نظر ثبت شده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جک رینور
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آرش نوذری
2.8/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه