بیوگرافی آزاده شمس

4 سال پیش
بیوگرافی آزاده شمس
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی آزاده شمس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آزاده شمس بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار آزاده شمس می‌توان به بازیگری در سریال پیچ تند، سریال دست عشق و فیلم یاسین اشاره کرد.

زندگینامه آزاده شمس 

بیوگرافی آزاده شمس

فعالیت هنری

آزاده شمس نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۸۷ در سریال دست عشق به کارگردانی نادر مقدس بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال پیچ تند، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای آزاده شمس محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون عنایت بخشی، اسماعیل بختیاری، علیرضا جعفری و ژوبین مقدس را تجربه کرد.

آزاده شمس در سال ۱۳۸۸ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم آزاده شمس در این سال، بازیگری در سریال پیچ تند به کارگردانی نادر مقدس محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آزاده شمس بازی در سریال پیچ تند بوده است. آزاده شمس سال ۱۳۸۸ سریال پیچ تند نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با نادر مقدس همکاری داشته است. آزاده شمس توانست با بازی در سریال پیچ تند تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر فرشته سرابندی، نقی سیف‌جمالی، شهروز ابراهیمی و افشین نخعی بر تجارب او افزود.

تجربه کار

در این سال‌ها آزاده شمس با هنرمندان بسیاری

تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که

مطلب مرتبط:  بیوگرافی چارلز والترز

در میان بازیگران افشین نخعی با ۲ مرتبه بیشترین

همکاری را با آزاده شمس داشته است.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی آزاده شمس آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. آزاده شمس را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که ۶۰% آثار وی تلویزیونی و ۴۰% آثارش سینمایی است. در واقع آزاده شمس از مجموع ۵ اثری که در کارنامه دارد، در ۳ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال خاطرات مرد ناتمام، سریال پیچ تند و سریال دست عشق نام‌های و در ۲ اثر در سینما با نام‌های فیلم قلب سفید قاصدک‌ها و فیلم یاسین بازی کرده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آزاده شمس
5/5 - (1 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • مریم فخرآور
    4 سال پیش

    کاش میتونستم با آزاده جان ارتباطی برقرار کنم چون ز قبل ایشون رو میشناسم و خیلی خوشحال شدم و متعجب ک در فیلم ها دیدمشون . آرزوی سلامتی و موفقیت برای خودشون و دختر شون دارم.