بیوگرافی آزاده مهدی‌زاده

4 سال پیش
بیوگرافی آزاده مهدی‌زاده
Rate this post

بیوگرافی آزاده مهدی‌زاده به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آزاده مهدی‌زاده بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال ۱۳۶۳ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار آزاده مهدی‌زاده می‌توان به بازیگری در سریال قهوه تلخ، سریال فاصله‌ها و سریال مدینه اشاره کرد.

زندگینامه آزاده مهدی‌زاده 

بیوگرافی آزاده مهدی‌زاده

فعالیت هنری

آزاده مهدی‌زاده نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۸۹ در ۲۶ سالگی در سریال فاصله‌ها به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال قهوه تلخ، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای آزاده مهدی‌زاده محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون محمد حمزه‌‌ای، فاطمه گودرزی، مریم کاویانی و سوگل طهماسبی را تجربه کرد.

آزاده مهدی‌زاده در سال ۱۳۸۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۳ سریال مهم تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم آزاده مهدی‌زاده در این سال، بازیگری در سریال فاصله‌ها به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده، سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری و سریال پرانتز باز به کارگردانی کیومرث پوراحمد محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آزاده مهدی‌زاده بازی در سریال قهوه تلخ بوده است. آزاده مهدی‌زاده سال ۱۳۸۹ در ۲۶ سالگی در سریال قهوه تلخ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مهران مدیری همکاری داشته است. آزاده مهدی‌زاده توانست با بازی در سریال قهوه تلخ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهران مدیری، سیامک انصاری، محمدرضا هدایتی و سحر جعفری‌جوزانی بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پونه حاج‌محمدی
تجربه کاری

در این سال‌ها آزاده مهدی‌زاده با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی

کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران

رضا توکلی با ۳ مرتبه، سوگل طهماسبی با ۲ مرتبه، مریم

کاویانی با ۲ مرتبه، رضا کیانیان با ۲ مرتبه و آرش نوذری با

۲ مرتبه بیشترین همکاری را با آزاده مهدی‌زاده داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی آزاده مهدی‌زاده آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. آزاده مهدی‌زاده را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که ۷۲% آثار وی تلویزیونی و ۲۸% آثارش سینمایی است. در واقع آزاده مهدی‌زاده از مجموع ۷ اثری که در کارنامه دارد، در ۵ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال کیمیا، سریال مدینه، سریال فاصله‌ها، سریال قهوه تلخ و سریال پرانتز باز نام‌های و در ۲ اثر در سینما با نام‌های فیلم یادم تو را فراموش و فیلم دوازده صندلی بازی کرده است.

اینستاگرام آزاده مهدی‌زاده یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. آزاده مهدی‌زاده در اینستاگرام بیش از ۴۴،۶۷۹ نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از ۱۲۱ نفر را دنبال می‌کند. همچنین آزاده مهدی‌زاده تاکنون در اینستاگرام بیش از ۱۱۱ پست بارگذاری کرده است. آزاده مهدی‌زاده فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ ۱۳۹۴/۰۹/۲۶ شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از ۱،۴۷۸ لایک و ۱۴۱ نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی آزاده مهدی‌زاده تاکنون بیش از ۷،۱۳۱ لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی آزاده مهدی‌زاده تاکنون بیش از ۱۴۲ نظر ثبت شده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دایانا پنگ
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آزاده مهدی‌زاده
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه