بیوگرافی آسیه اسد زاده

4 سال پیش
بیوگرافی آسیه اسد زاده
Rate this post

بیوگرافی آسیه اسد زاده به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آسیه اسدزاده بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار آسیه اسدزاده می‌توان به بازیگری در فیلم طاقباز اشاره کرد.

زندگینامه آسیه اسد زاده 

بیوگرافی آسیه اسد زاده

فعالیت هنری

آسیه اسدزاده در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم آسیه اسدزاده در این سال، بازیگری در فیلم طاقباز به کارگردانی شهرام اسد زاده محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آسیه اسدزاده بازی در فیلم طاقباز بوده است. آسیه اسدزاده کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال ۱۳۹۶ فیلم طاقباز نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با شهرام اسد زاده همکاری داشته است. آسیه اسدزاده توانست با بازی در فیلم طاقباز تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهدی ماهانی، سارا خوئینی‌ها، افشین سنگ‌چاپ و شهریار حیدری بر تجارب او افزود.

اینستاگرام آسیه اسدزاده یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. آسیه اسدزاده در اینستاگرام بیش از ۳،۱۵۳ نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از ۹۹۱ نفر را دنبال می‌کند. همچنین آسیه اسدزاده تاکنون در اینستاگرام بیش از ۳۸۳ پست بارگذاری کرده است. آسیه اسدزاده فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ ۱۳۹۴/۰۹/۱۳ شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از ۱۶۰ لایک و ۱۸ نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی آسیه اسدزاده تاکنون بیش از ۴،۳۳۵ لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی آسیه اسدزاده تاکنون بیش از ۱۴۰ نظر ثبت شده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پیتر جکسون

ملیت: ایران
دین: اسلام
مذهب: تشیع
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آسیه اسد زاده
Rate this post
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • الهه
    3 سال پیش

    خاک بر سرش، بخاطر این که معروف بشه آبروی علی انصاریان رو به بازی گرفت