بیوگرافی آوا درویشی

4 سال پیش
بیوگرافی آوا درویشی
2.8/5 - (412 امتیاز)

بیوگرافی آوا درویشی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آوا درویشی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار آوا درویشی می‌توان به بازیگری در سریال آب‌پریا، فیلم گذر موقت و فیلم ملکه زنبورها اشاره کرد.

زندگینامه آوا درویشی 

بیوگرافی آوا درویشی

فعالیت هنری

آوا درویشی در سال ۱۳۸۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم آوا درویشی در این سال، بازیگری در سریال آب‌پریا به کارگردانی مرضیه برومند محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آوا درویشی بازی در سریال آب‌پریا بوده است. آوا درویشی سال ۱۳۸۹ سریال آب‌پریا نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مرضیه برومند همکاری داشته است. آوا درویشی توانست با بازی در سریال آب‌پریا تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر هنگامه مفید، عرفان ابراهیمی، بهناز جعفری و سحر ولدبیگی بر تجارب او افزود.

آوا درویشی علاوه‌بر سریال آب‌پریا، سال ۱۳۹۴ در فیلم گذر موقت نیز بازی کرده است. آوا درویشی این‌بار با افشین هاشمی یعنی کارگردان فیلم گذر موقت و هنرمندانی چون اسماعیل محرابی، مسعود کرامتی، پانته‌آ بهرام و شقایق دهقان همکاری داشت.

ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی آوا درویشی

در این سال‌ها آوا درویشی با هنرمندان بسیاری

تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که

در میان بازیگران شبنم فرشادجو با ۲ مرتبه بیشترین

همکاری را با آوا درویشی داشته است.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی آوا درویشی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کریم گوگردچی

اینستاگرام آوا درویشی یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. آوا درویشی در اینستاگرام بیش از ۲،۲۴۹ نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از ۱،۲۰۹ نفر را دنبال می‌کند. همچنین آوا درویشی تاکنون در اینستاگرام بیش از ۷۹ پست بارگذاری کرده است. آوا درویشی فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ ۱۳۹۳/۱۲/۰۸ شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از ۱۵۳ لایک و ۲۰ نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی آوا درویشی تاکنون بیش از ۵۹۶ لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی آوا درویشی تاکنون بیش از ۱۷۳ نظر ثبت شده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آوا درویشی
2.8/5 - (412 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • ضحی
    2 سال پیش

    اوا درویشی بهترین بازیگر جهان است 😍😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤💓💓💓💓💓💓💕💕💕💕💕💕💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛💛💛🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡💜💜💜💜💜💜💜💜💜💗💗💗💗💗💗💗💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💞💞💞💞💞💞💟💟💟💟💟💟💟💟