بیوگرافی ابراهیم ابراهیمیان

4 سال پیش
بیوگرافی ابراهیم ابراهیمیان
4/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی ابراهیم ابراهیمیان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ابراهیم ابراهیمیان کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. وی سال ۱۳۶۰ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار ابراهیم ابراهیمیان می‌توان به کارگردانی فیلم عادت نمی‌کنیم، فیلم ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه اشاره کرد.

زندگینامه ابراهیم ابراهیمیان 

بیوگرافی ابراهیم ابراهیمیان

فعالیت هنری

ابراهیم ابراهیمیان کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال ۱۳۹۲ در ۳۲ سالگی در فیلم ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه به عنوان کارگردان فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم عادت نمی‌کنیم، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای ابراهیم ابراهیمیان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون صابر ابر، نازنین بیاتی، رابعه مدنی و نقی سیف‌جمالی را تجربه کرد.

ابراهیم ابراهیمیان در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم ابراهیم ابراهیمیان در این سال، فعالیت در فیلم عادت نمی‌کنیم به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ابراهیم ابراهیمیان فعالیت در فیلم عادت نمی‌کنیم بوده است. ابراهیم ابراهیمیان سال ۱۳۹۴ در ۳۴ سالگی فیلم عادت نمی‌کنیم را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. از ابراهیم ابراهیمیان نقل قول شده است که برای کارگردانی در فیلم عادت نمی‌کنیم و همکاریش با عوامل و بازیگران اعلام رضایت کرده است. ابراهیم ابراهیمیان توانست با فعالیت در فیلم عادت نمی‌کنیم تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محمدرضا فروتن، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ و هدیه تهرانی توانست سطح کاری او را متحول کند.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی روشنک عجمیان
بیوگرافی ابراهیم ابراهیمیان

با اینکه ابراهیم ابراهیمیان را بیشتر بعنوان کارگردان می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. ابراهیم ابراهیمیان علاوه‌بر کارگردان به‌عنوان نویسنده و بازیگر نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر ابراهیم ابراهیمیان در حرفه‌ی نویسنده، فیلم عادت نمی‌کنیم است. مهم‌ترین اثر ابراهیم ابراهیمیان در حرفه‌ی بازیگر، سریال از کوچه‌های باران است.

اینستاگرام ابراهیم ابراهیمیان یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. ابراهیم ابراهیمیان در اینستاگرام بیش از ۴۱،۵۰۴ نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از ۳۱۸ نفر را دنبال می‌کند. همچنین ابراهیم ابراهیمیان تاکنون در اینستاگرام بیش از ۳۲۳ پست بارگذاری کرده است. ابراهیم ابراهیمیان فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ ۱۳۹۳/۰۸/۱۹ شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از ۷۷ لایک و ۰ نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی ابراهیم ابراهیمیان تاکنون بیش از ۴،۱۵۲ لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی ابراهیم ابراهیمیان تاکنون بیش از ۹۰ نظر ثبت شده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ابراهیم ابراهیمیان
4/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه