بیوگرافی احمد حامد

4 سال پیش
بیوگرافی احمد حامد
3.4/5 - (13 امتیاز)

بیوگرافی احمد حامد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

احمد حامد بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار احمد حامد می‌توان به بازیگری در فیلم کارگران مشغول کارند، فیلم نسل جادویی و سریال نجوا اشاره کرد.

زندگینامه احمد حامد 

بیوگرافی احمد حامد

فعالیت هنری

احمد حامد در سال ۱۳۸۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم احمد حامد در این سال، بازیگری در فیلم کارگران مشغول کارند به کارگردانی مانی حقیقی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی احمد حامد بازی در فیلم کارگران مشغول کارند بوده است. احمد حامد سال ۱۳۸۴ فیلم کارگران مشغول کارند نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با مانی حقیقی همکاری داشته است. احمد حامد توانست با بازی در فیلم کارگران مشغول کارند تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر آتیلا پسیانی، محمود کلاری، امید روحانی و فاطمه معتمدآریا بر تجارب او افزود.

احمد حامد علاوه‌بر فیلم کارگران مشغول کارند، سال ۱۳۸۵ در فیلم نسل جادویی نیز بازی کرده است. احمد حامد این‌بار با ایرج کریمی یعنی کارگردان فیلم نسل جادویی و هنرمندانی چون هدیه تهرانی، رامبد جوان، باران کوثری و کورش تهامی همکاری داشت.

نویسنده

با اینکه احمد حامد را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. احمد حامد علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار احمد حامد در حرفه‌ی نویسنده، سریال این راهش نیست و سریال کمین است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی عارف لرستانی

در این سال‌ها احمد حامد با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی

کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران

فاطمه معتمدآریا با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با احمد حامد داشته است.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی احمد حامد آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. احمد حامد را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۷۵% آثار وی سینمایی و ۲۵% آثارش تلویزیونی است. در واقع احمد حامد از مجموع ۴ اثری که در کارنامه دارد، در ۳ اثر در سینما با نام‌های فیلم بهمن، فیلم نسل جادویی و فیلم کارگران مشغول کارند به ایفای نقش پرداخته و در ۱ اثر در تلویزیون با نام سریال نجوا بازی کرده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی احمد حامد
3.4/5 - (13 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه