بیوگرافی اصغر همت

4 سال پیش
بیوگرافی اصغر همت
Rate this post

بیوگرافی اصغر همت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

اصغر همت بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار اصغر همت می‌توان به بازیگری در سریال امام علی (ع)، سریال هزار دستان و سریال آژانس دوستی اشاره کرد.

زندگینامه اصغر همت 

بیوگرافی اصغر همت

فعالیت هنری

اصغر همت نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۵۸ در فیلم سرخ‌پوست‌ها به کارگردانی غلامحسین لطفی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال امام علی (ع)، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای اصغر همت محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون پرویز فنی‌زاده، قدرت دلاوری، مجید مظفری و رضا فضائلی را تجربه کرد.

اصغر همت در سال ۱۳۷۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم اصغر همت در این سال، بازیگری در فیلم ماه و خورشید به کارگردانی محمدحسین حقیقی و سریال امام علی (ع) به کارگردانی سید داود میر‌باقری محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی اصغر همت بازی در سریال امام علی (ع) بوده است. اصغر همت سال ۱۳۷۵ سریال امام علی (ع) نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با سید داود میر‌باقری همکاری داشته است. اصغر همت توانست با بازی در سریال امام علی (ع) تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر داریوش ارجمند، مهدی فتحی، بهزاد فراهانی و محمدرضا شریفی‌نیا بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نیک رابینسون
سریال امام علی

اصغر همت علاوه‌بر سریال امام علی (ع)، سال ۱۳۶۶ در سریال هزار دستان نیز بازی کرده است. اصغر همت این‌بار با علی حاتمی یعنی کارگردان سریال هزار دستان و هنرمندانی چون جمشید مشایخی، عزت‌الله انتظامی، داوود رشیدی و علی نصیریان همکاری داشت.

با اینکه اصغر همت را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. اصغر همت علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان طراح گریم نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار اصغر همت در حرفه‌ی طراح گریم، سریال آخرین سند و فیلم پرواز پنجم ژوئن است.

در این سال‌ها اصغر همت با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است

اما جالب است بدانید که در میان بازیگران امین تارخ با ۳ مرتبه، مجید مظفری

با ۳ مرتبه، منوچهر آذری با ۳ مرتبه، حسین پناهی با ۳ مرتبه و علی نصیریان

با ۳ مرتبه بیشترین همکاری را با اصغر همت داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اصغر همت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه