بیوگرافی الهام صفوی‌زاده

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی الهام صفوی‌زاده به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

الهام صفوی زاده مجری طرح سینما و تلویزیون ایران است. وی سال ۱۳۴۹ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار الهام صفوی زاده می‌توان به فعالیت در فیلم خفه‌گی اشاره کرد.

زندگینامه الهام صفوی‌زاده 

بیوگرافی الهام صفوی‌زاده

فعالیت هنری

الهام صفوی زاده در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم الهام صفوی زاده در این سال، فعالیت در فیلم خفه‌گی به کارگردانی فریدون جیرانی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی الهام صفوی زاده فعالیت در فیلم خفه‌گی بوده است. الهام صفوی زاده کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال ۱۳۹۵ در ۴۶ سالگی در فیلم خفه‌گی به عنوان مجری طرح فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. الهام صفوی زاده توانست با فعالیت در فیلم خفه‌گی تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر نوید محمدزاده، الناز شاکردوست، پولاد کیمیایی و ماهایا پطروسیان توانست سطح کاری او را متحول کند.

با اینکه الهام صفوی زاده را بیشتر بعنوان مجری طرح می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. الهام صفوی زاده علاوه‌بر مجری طرح به‌عنوان بازیگر نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر الهام صفوی زاده در حرفه‌ی بازیگر، فیلم بودن یا نبودن است.

فیلم ها

الهام صفوی‌زاده فرزند مهین تاج‌نیا مجری رادیو است و یک فرزند به نام کیانا دارد. مادربزرگ او نیز گوینده‌ی رادیو بوده‌است. وی دبیری کمیته‌ی بانوان باشگاه “پرسپولیس” را در کارنامه دارد. صفوی‌زاده به واسطه‌ی مادرش وارد صدا و سیما شد و کارش را با تحقیق برنامه‌های اقتصادی، در راستای رشته‌ی تحصیلی‌اش آغاز کرد. الهام صفوی‌زاده با اجرای برنامه‌ی «به خانه برمی‌گردیم» در تلویزیون شناخته‌شد و سپس اجرا را در رادیو نیز ادامه داد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آنا یاگوجینسکا

الهام صفوی‌زاده اجرای برنامه‌های تلویزیونی نظیر؛ «تصویر زندگی» (شبکه‌ی۲)، «خانه‌ی ما» (شبکه‌ی جام جم)، «رادیو هفت» (شبکه‌ی آموزش سیما)، «نگاه ۵»، «آدینه‌ها»، «شب بخیر تهران»، «مشاوران»، «جشن رمضان» و «صبح زندگی»، را در کارنامه دارد. صفوی‌زاده اجرای برنامه‌های طنزی نظیر؛ «قند و نمک» و «جمعه‌ی ایرانی»؛ را برعهده داشته‌است.

وی همچنین در فیلم‌هایی نظیر؛ «بودن یا نبودن»، به نقش‌آفرینی پرداخته‌است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی الهام صفوی‌زاده
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه