بیوگرافی الهام نامی

4 سال پیش
بیوگرافی الهام نامی
Rate this post

بیوگرافی الهام نامی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

الهام نامی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار الهام نامی می‌توان به بازیگری در سریال شهرزاد ۲، سریال شهرزاد ۳ و سریال نفس اشاره کرد.

زندگینامه الهام نامی 

بیوگرافی الهام نامی

فعالیت هنری

الهام نامی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۳ در فیلم جامه دران به کارگردانی حمیدرضا قطبی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال شهرزاد ۲، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای الهام نامی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون ساناز نیکنام، مصطفی زمانی، نقی سیف‌جمالی و سیاوش چراغی‌پور را تجربه کرد.

الهام نامی در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۳ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم الهام نامی در این سال، بازیگری در سریال نفس به کارگردانی جلیل سامان، سریال شهرزاد ۲ به کارگردانی حسن فتحی و فیلم چراغ‌های ناتمام به کارگردانی مصطفی سلطانی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی الهام نامی بازی در سریال شهرزاد ۲ بوده است. الهام نامی سال ۱۳۹۵ سریال شهرزاد ۲ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با حسن فتحی همکاری داشته است. الهام نامی توانست با بازی در سریال شهرزاد ۲ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر ترانه علیدوستی، سید شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی امیرحسین رستمی
بیوگرافی الهام نامی

الهام نامی علاوه‌بر سریال شهرزاد ۲، سال ۱۳۹۶ در سریال شهرزاد ۳ نیز بازی کرده است. الهام نامی این‌بار با حسن فتحی یعنی کارگردان سریال شهرزاد ۳ و هنرمندانی چون ترانه علیدوستی، سید شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار همکاری داشت.

در این سال‌ها الهام نامی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران مهران نائل با ۳ مرتبه، مصطفی زمانی با ۳ مرتبه، نهال دشتی با ۲ مرتبه، معصومه بیگی با ۲ مرتبه و شهاب اشکان با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با الهام نامی داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی الهام نامی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. الهام نامی را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۶۰% آثار وی سینمایی و ۴۰% آثارش تلویزیونی است. در واقع الهام نامی از مجموع ۵ اثری که در کارنامه دارد، در ۳ اثر در سینما با نام‌های فیلم کار کثیف، فیلم چراغ‌های ناتمام و فیلم جامه دران به ایفای نقش پرداخته و در ۲ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال نجوا و سریال نفس بازی کرده است.

الهام نامی در نمایش‌هایی نظیر؛

«ترانه‌های محلی» محمد رحمانیان،

به ایفای نقش پرداخته‌است. وی در سریال «ساعت صفر» سعید سلطانی (۱۳۹۴)، بازی کرده‌است.

نامی همچنین در فیلم‌ سینمایی «جامه دران» حمیدرضا قطبی (۱۳۹۳)، به نقش‌آفرینی پرداخته‌است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی الهام نامی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه