بیوگرافی الهه حصاری

4 سال پیش
بیوگرافی الهه حصاری
Rate this post

بیوگرافی الهه حصاری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

الهه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال ۱۳۶۹ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار الهه حصاری می‌توان به بازیگری در سریال هشت و نیم دقیقه، سریال شوخی کردم و سریال ممنوعه اشاره کرد.

زندگینامه الهه حصاری 

بیوگرافی الهه حصاری

فعالیت هنری

الهه حصاری نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۷ در ۱۸ سالگی در فیلم تاکسی نارنجی به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال هشت و نیم دقیقه، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای الهه حصاری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون آزیتا حاجیان، ماهایا پطروسیان، علی دهکردی و حسن پورشیرازی را تجربه کرد.

الهه حصاری در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم الهه حصاری در این سال، بازیگری در سریال هشت و نیم دقیقه به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و فیلم سوفی و دیوانه به کارگردانی مهدی کرم‌پور محسوب می‌شود.

سریال هشت و نیم دقیقه

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی الهه حصاری بازی در سریال هشت و نیم دقیقه بوده است. الهه حصاری سال ۱۳۹۵ در ۲۶ سالگی در سریال هشت و نیم دقیقه نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با شهرام شاه‌حسینی همکاری داشته است. الهه حصاری توانست با بازی در سریال هشت و نیم دقیقه تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر شبنم قلی‌خانی، آشا محرابی، سام درخشانی و طوفان مهردادیان بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی چارتار

الهه حصاری علاوه‌بر سریال هشت و نیم دقیقه، سال ۱۳۹۲ در ۲۳ سالگی در سریال شوخی کردم نیز بازی کرده است. الهه حصاری این‌بار با مهران مدیری یعنی کارگردان سریال شوخی کردم و هنرمندانی چون کمند امیرسلیمانی، مهران مدیری، نادر سلیمانی و نیما فلاح همکاری داشت.

در این سال‌ها الهه حصاری با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران بهنوش بختیاری با ۳ مرتبه، اندیشه فولادوند با ۳ مرتبه، امیر جعفری با ۳ مرتبه، بهاره رهنما با ۳ مرتبه و جمشید هاشم‌پور با ۳ مرتبه بیشترین همکاری را با الهه حصاری داشته‌اند.

بیوگرافی الهه حصاری

لیسانس زبان انگلیسی و فوق‎دیپلم تریبت بدنی در دوره‎ی دبیرستان در گروه‌های تئاتر دبیرستان شرکت داشته و دوره‎ی کلاس‎های بازیگری مؤسسه‎ی فرهنگی هنری “چهره‌های ماندگار” را با کسب رتبه‎ی ممتاز پشت سر گذاشته‎است. اولین حضور وی در سینما در سال (۱۳۸۶) با بازی در فیلم «نطفه شوم» بود. وی علاوه بر بازیگری مربی باشگاه ورزشی نیز است.

الهه حصاری اگرچه به تازگی وارد دنیای بازیگری شده‎است،

اما در این چند سال اخیر توانسته به بازیگر شناخته شده‌ای

برای کارگردانان و تهیه‌کنندگان سینما بدل شود.

الهه حصاری در سریال‎های پخش خانگی نظیر؛

«شوخی کردم» مهران مدیری (۱۳۹۲)، «قلب یخی» سری سوم (۱۳۹۲) و «در حاشیه» (۱۳۹۴)، بازی کرده‎است.

وی همچنین در فیلم‎های سینمایی نظیر؛

«داره صبح میشه» یلدا جبلی (۱۳۹۳)، «پی ۲۲» حسین قاسمی جامی (۱۳۹۳)، «نقش نگار» علی عطشانی (۱۳۹۲)، «قاعده تصادف» بهنام بهزادی (۱۳۹۱)، «انتهای خیابان هشتم» علیرضا امینی (۱۳۹۰)، «آزاد راه» عباس رافعی (۱۳۹۰)، «بیتا بی‎بیتا» مهرداد فرید (۱۳۹۰)، «زنان ونوسی، مردان مریخی» کاظم راست‎گفتار (۱۳۸۹)، «زن‌ها شگفت انگیزند» مهرداد فرید (۱۳۸۹)، «عروسک» ابراهیم وحیدزاده (۱۳۸۸)، «تاکسی نارنجی» ابراهیم وحیدزاده (۱۳۸۷) و «نطفه شوم» کریم آتشی (۱۳۸۶)، به نقش‎آفرینی پرداخته‎است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نوش آفرین طوسی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی الهه حصاری
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه