بیوگرافی امیررضا میرآقا

4 سال پیش
بیوگرافی امیررضا میرآقا
3.2/5 - (31 امتیاز)

بیوگرافی امیررضا میرآقا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

امیررضا میرآقا بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال ۱۳۶۶ در شهر تهران چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار امیررضا میرآقا می‌توان به بازیگری در سریال آب‌پریا، فیلم عصبانی نیستم و سریال زعفرانی اشاره کرد.

زندگینامه امیررضا میرآقا 

بیوگرافی امیررضا میرآقا

فعالیت هنری

امیررضا میرآقا در سال ۱۳۸۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم امیررضا میرآقا در این سال، بازیگری در سریال آب‌پریا به کارگردانی مرضیه برومند محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی امیررضا میرآقا بازی در سریال آب‌پریا بوده است. امیررضا میرآقا سال ۱۳۸۹ در ۲۳ سالگی در سریال آب‌پریا نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مرضیه برومند همکاری داشته است. امیررضا میرآقا توانست با بازی در سریال آب‌پریا تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر هنگامه مفید، عرفان ابراهیمی، بهناز جعفری و سحر ولدبیگی بر تجارب او افزود.

امیررضا میرآقا علاوه‌بر سریال آب‌پریا، سال ۱۳۹۲ در ۲۶ سالگی در فیلم عصبانی نیستم نیز بازی کرده است. امیررضا میرآقا این‌بار با رضا درمیشیان یعنی کارگردان فیلم عصبانی نیستم و هنرمندانی چون باران کوثری، نوید محمدزاده، رضا بهبودی و میثاق زارع همکاری داشت.

با اینکه امیررضا میرآقا را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. امیررضا میرآقا علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان گوینده و خواننده تیتراژ نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار امیررضا میرآقا در حرفه‌ی گوینده، فیلم شهر موش‌ها۲، سریال آب‌پریا و فیلم سر به راه باش است. مهم‌ترین اثر امیررضا میرآقا در حرفه‌ی خواننده تیتراژ، سریال آب‌پریا است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دنیس ریچاردز
تجربه کاری

در این سال‌ها امیررضا میرآقا با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران سید امیررضا میرآقا (بازیگر) با ۲ مرتبه، نوید خداشناس با ۲ مرتبه، رضا بهبودی با ۲ مرتبه، بیژن بنفشه‌خواه با ۲ مرتبه و باران کوثری با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با امیررضا میرآقا داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی امیررضا میرآقا آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. امیررضا میرآقا را باید بیشتر بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که ۵۸% آثار وی تلویزیونی و ۴۲% آثارش سینمایی است. در واقع امیررضا میرآقا از مجموع ۷ اثری که در کارنامه دارد، در ۴ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال زعفرانی، سریال سر به راه، سریال روزهای بد به در و سریال آب‌پریا نام‌های و در ۳ اثر در سینما با نام‌های فیلم خون مردگی، فیلم عصبانی نیستم و فیلم آزمایشگاه بازی کرده است.

او در یک خانواده ۵ نفری بزرگ شده است،

به‌عبارت دیگر ۱ برادر و ۱ خواهر دارد. نام برادر و خواهر امیررضا میرآقا است.

در مورد مشخصات ظاهری باید گفت رنگ پوست

امیررضا میرآقا گندمی و رنگ چشم امیررضا میرآقا مشکی است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی امیررضا میرآقا
3.2/5 - (31 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه