بیوگرافی ‏امیر‌یل ارجمند‏

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ‏امیر‌یل ارجمند‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

امیر‌یل ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال ۱۳۵۳ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار امیر‌یل ارجمند می‌توان به بازیگری در فیلم اخراجی‌ها ۲، سریال ناز و نیاز و سریال تبریز در مه اشاره کرد.

زندگینامه امیر‌یل ارجمند‏ 

بیوگرافی ‏امیر‌یل ارجمند‏

فعالیت هنری

امیر‌یل ارجمند نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۳ در ۳۰ سالگی در فیلم شکارچی شنبه به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم اخراجی‌ها ۲، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای امیر‌یل ارجمند محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون علی نصیریان، دارین حمزه، محمدمهدی فقیه و سیلوا آندریاسیان را تجربه کرد.

امیر‌یل ارجمند در سال ۱۳۸۷ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم امیر‌یل ارجمند در این سال، بازیگری در فیلم اخراجی‌ها ۲ به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و سریال بانو به کارگردانی سید فرید سجادی‌ حسینی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی امیر‌یل ارجمند بازی در فیلم اخراجی‌ها ۲ بوده است. امیر‌یل ارجمند سال ۱۳۸۷ در ۳۴ سالگی در فیلم اخراجی‌ها ۲ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با مسعود ده‌نمکی همکاری داشته است. امیر‌یل ارجمند توانست با بازی در فیلم اخراجی‌ها ۲ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر اکبر عبدی، امین حیایی، محمدرضا شریفی‌نیا و ارژنگ امیرفضلی بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شان اشمور

امیر‌یل ارجمند علاوه‌بر فیلم اخراجی‌ها ۲، سال ۱۳۹۰ در ۳۷ سالگی در سریال ناز و نیاز نیز بازی کرده است. امیر‌یل ارجمند این‌بار با فلورا سام یعنی کارگردان سریال ناز و نیاز و هنرمندانی چون لیلا بلوکات، کامران تفتی، آناهیتا همتی و روح‌الله کمانی همکاری داشت.

حرفه‌های دیگر

با اینکه امیر‌یل ارجمند را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. امیر‌یل ارجمند علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان آهنگ ساز نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار امیر‌یل ارجمند در حرفه‌ی آهنگ ساز، فیلم بدون مرز و فیلم بدون اجازه است.

در این سال‌ها امیر‌یل ارجمند با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران محمدرضا شریفی‌نیا با ۵ مرتبه، سپند امیرسلیمانی با ۳ مرتبه، سید حسام نواب‌صفوی با ۳ مرتبه، سید جواد هاشمی با ۳ مرتبه و داریوش ارجمند با ۳ مرتبه بیشترین همکاری را با امیر‌یل ارجمند داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی امیر‌یل ارجمند آن

هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون

و هم در سینما بازی کرده است. امیر‌یل ارجمند را باید

هم بازیگر سینما و هم بازیگر تلویزیون بدانیم چرا که

۵۰% آثار وی سینمایی و ۵۰% آثارش تلویزیونی است.

در واقع امیر‌یل ارجمند از مجموع ۱۰ اثری که در کارنامه دارد،

در ۵ اثر در سینما با نام‌های فیلم قصه عشق پدرم، فیلم خودزنی،

فیلم بدون اجازه، فیلم اخراجی‌ها ۲ و فیلم شکارچی شنبه به

ایفای نقش پرداخته و در ۵ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال معمای شاه،

سریال ناز و نیاز، سریال تبریز در مه، سریال بانو و سریال مثل همیشه بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ترسا پالمر
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ‏امیر‌یل ارجمند‏
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه