بیوگرافی ایشان خطار

4 سال پیش
بیوگرافی ایشان خطار
4.3/5 - (18 امتیاز)

بیوگرافی ایشان خطار به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ایشان خطار بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار ایشان خطار می‌توان به بازیگری در فیلم آن سوی ابرها اشاره کرد.

زندگینامه ایشان خطار 

بیوگرافی ایشان خطار

فعالیت هنری

ایشان خطار در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ایشان خطار در این سال، بازیگری در فیلم آن سوی ابرها به کارگردانی مجید مجیدی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ایشان خطار بازی در فیلم آن سوی ابرها بوده است. ایشان خطار کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال ۱۳۹۵ فیلم آن سوی ابرها نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با مجید مجیدی همکاری داشته است. ایشان خطار توانست با بازی در فیلم آن سوی ابرها تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر تانیشتا کاترجی، مالاویکا موهانان، جی وی شاردا و قاسم قوس بر تجارب او افزود.

هر چقدر ایشان خطار در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی ایشان خطار درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی ایشان خطار بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم آن سوی ابرها محسوب می‌شود.

پسر بازیگران بالیوود

ایشان کتر پسر بازیگران بالیوود، نیلیما عظیم و راجش کتر؛ و برادر ناتنی شاهد کاپور است. او پسر نیلیما عظیم از ازدواج اولش با بازیگر پانکاج کاپور است.خاطر خود را به عنوان کسی که به ارزش‌های طبقه متوسط خود افتخار می‌کند توصیف می‌کند. او توضیح می‌دهد که در یک خانواده غنی از نظر فرهنگ و سینما و هنرهای نمایشی بزرگ شده‌است و برای پیشرفت در هنر بسیار کار کرده‌است. خاطر در Jamnabai Narsee مدرسه و Billabong دبیرستان بین‌المللی، Juhu در بمبئی تحصیل کرده‌است. او همچنین در آکادمی Shiamak داور رقص را آموخته‌است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شهیار قنبری

ملیت: ایران
دین: اسلام
مذهب: تشیع

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ایشان خطار
4.3/5 - (18 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه