بيوگرافی مونا فرجاد

6 سال پیش
عکس اینستاگرام مونا فرجاد
Rate this post

بيوگرافی مونا فرجاد همراه با جزئيات و حاشيه ها و عکس ها و تصاوير اينستاگرام

مونا فرجاد (زاده ۲۵ فروردین ۱۳۶۴ تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

زندگينامه مونا فرجاد

بيوگرافی مونا فرجاد

فرجاد فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد نظری است و فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۲ با سریال مزرعهٔ آفتابگردان آغاز کرد. وی که علاوه بر بازیگری در کار دوبله نیز فعالیت دارد از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران (۱۳۶۵) به همراه پدرش بازیگری را شروع نمود و سپس در چندین فیلم و سریال نقش کودک را ایفا نمود. در یک خانواده چهار نفری بدنیا آمد، یک خواهر بزرگتر از خود بنام مارال فرجاد دارد و فرزند جلیل فرجاد بازیگر کهنه کار تلویزیون و سینما می باشد. مونا فرجاد اصالتا مرندی و تورک زبان است.

حاشيه ها

نویسندگی
در کنار بازیگری علاقه زیادی به نویسندگی دارم. شاید بخشی از این موضوع به نحوه تربیتم باز می گردد، چرا که پدرم همیشه ما را به کتابخوانی تشویق می کرد کلاس‌ های آقای اصغر فرهادی و سروش صحت را نیر گذراندم.

علاقه به مریل استریپ
دوست دارم با مریل استریپ غذا بخورم. چون به نظرم بسیار بی نظیر، توانمند، باجذبه است. برنده سه بار جایزه اسکار است و آن قدر تاثیرگذار و خوب بازی می کند که همیشه از دیدن فیلم ها و بازی هایش به شدت لذت می برم. خیلی دوستش دارم و نوع بازی اش را می پسندم.

خواهرانه های ما
در هر شغلی رقابت وجود دارد و این موضوع کتمان‌ ناپذیر است. اصلا اگر رقابت وجود نداشته باشد پیشرفتی هم حاصل نمی‌شود اما همواره سعی‌ مان بر این بوده که رابطه خواهری‌ مان بر همه چیز از جمله همکار بودن و هم شغل بودن‌ مان مقدم باشد. بابا همیشه به ما می‌ گفت : اگر قرار باشد نقشی را مونا بازی نکند پس چه بهتر که مارال بازی کند، چون اگر هم مارال بازی نکند، شخص دیگری آن نقش را بازی خواهد کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی پویان

فعاليت های هنری مونا فرجاد

سینمایی
ماهورا (۱۳۹۵)
قرار بعدی همان‌جا (۱۳۹۲)
متل قو (۱۳۹۱)
راز فانوس (۱۳۹۱)
عاشق (۱۳۸۵)

سریال‌ها
رهایم نکن
ساختمان پزشکان
خسته دلان
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
بوی باران
خاتون
خوش‌رکاب
خوش غیرت
مزرعهٔ آفتابگردان (۱۳۸۲)
پایتخت۲

عکس ها و تصاوير اينستاگرامی بيوگرافی مونا فرجاد
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه