بيوگرافی مارال فرجاد

6 سال پیش
عکس اینستاگرام مارال فرجاد
Rate this post

بيوگرافی مارال فرجاد همراه با جزئيات و حاشيه ها و عکس ها و تصاوير اينستاگرام

مارال فرجاد بازیگر ایرانی و (زادهٔ مرداد ۱۳۶۱) در تهران است.

زندگينامه مارال فرجاد

بيوگرافی مارال فرجاد

وی دختر جلیل فرجاد و خواهر مونا فرجاد بازیگر ایرانی می‌باشد. اصالتا اهل مرند و تورک زبان می باشند. مارال فرجاد فارغ‌التحصیل رشته عکاسی است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کرد. این هنرمند در فیلم‌هایی چون «شام عروسی» (۱۳۸۴)، «پسران آجری» (۱۳۸۵) و «دوشیزه باران» (۱۳۸۶)؛ و مجموعه‌هایی نظیر «کت جادویی» (۱۳۷۸–۱۳۷۷)، «عملیات ۱۲۵» (۱۳۸۷)، «خاتون» (۱۳۹۳) و «ساعت صفر» (۱۳۹۴) به نقش‌آفرینی پرداخته‌است.

حاشيه ها

علاقه به عکاسی + شغل دوم
از دوران کودکی به بازیگری علاقه دارم دانش آموخته رشته عکاسی هستم و می توانستم آتلیه بزنم، در ایران برای بازیگران داشتن ۲ شغل خیلی خوب است ولی خیلی سخت است، کار ما خیلی پراکنده است و امکان دارد چند ماه بیکار باشیم، اما وقتی سر کار می رویم ۵ تا ۶ ماه درگیر بازی هستیم و حتی در این تایم، زمانی برای استراحت، خانواده و شغل دوم نداریم.

دوستی با پدر و مادر
با پدر و مادرمان دوستیم و رابطه بسیار خوبی باهاشون داریم. وقتی کم سن و سال بودیم پدرم همیشه به ما می گفت : اگر بدترین کار دنیا را هم کردید از ما پنهان نکنید و بدانید حتی اگر دعوای تان کنیم در نهایت شما را حمایت خواهیم کرد. همیشه با آنها راحت بودیم و هرگز اجازه ندادند ترسی وارد قلب و ذهن ما شود، شاید همین صحبت های پدرم باعث شده که من و خواهرم همیشه با پدر و مادرمان صادق باشیم و آنها را مانند دوست، کنارمان داشته باشیم و حرف های مان را صادقانه با آنها مطرح کنیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی راسل مالکهی

بازی نکردن در سریال کوچه اقاقیا
مارال فرجاد درباره راهنمایی پدرش در ابتدای حضور در عرصه بازیگر تصریح کرد : سال ۷۹ یا ۸۰ کوچه اقاقیا را به من و مونا پیشنهاد دادند که ما به خاطر اینکه صرفا به عنوان بازیگر طنز تنها شناخته نشویم نپذیرفتیم.

ازدواج
مارال فرجاد چهار سال است با شخصی بنام امین ازدواج کرده و متاهل می باشد.

فعاليت های هنری مارال فرجاد

سینمایی
ماهور (۱۳۹۶)
جاودانگی (۱۳۹۴)
ربوده شده (۱۳۹۴)
دوشیزه باران (۱۳۸۶)
پسران آجری (۱۳۸۵)
شام عروسی (۱۳۸۴)

تلویزیونی
کت جادویی (۱۳۷۸–۱۳۷۷)
روح مهربان (۱۳۸۴، امیر قویدل)
تا صبح (۱۳۸۵)
گلریزان (۱۳۸۵)
عملیات ۱۲۵ (۱۳۸۷)
آدم‌های کوکی (۱۳۸۷)
تله‌فیلم گنجشک و قناری (۱۳۹۰)
خاتون (۱۳۹۴)
رخصت (۱۳۹۳)
همه بچه‌های ما
دورهمی (۱۳۹۴)
رهایم نکن (۱۳۹۷)

عکس ها و تصاوير اينستاگرامی بيوگرافی مارال فرجاد
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه