بیوگرافی الهام طهموری

4 سال پیش
بیوگرافی الهام طهموری
Rate this post

بیوگرافی الهام طهموری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

الهام طهموری بازیگر متولد ۱۵ فروردین ۱۳۶۷ در اصفهان است. وی در رشته گرافیک درس خوانده و پس از گذراندن دوره‌های بازیگری، در چندین فیلم و سریال ایفای نقش کرده است.

زندگینامه الهام طهموری 

بیوگرافی الهام طهموری

فعالیت هنری

الهام طهموری، بازیگر تازه‌کار سینما و تلویزیون، در سریال پدر حضور پیدا کرد و در کنار بازیگرانی همچون لعیا زنگنه، مهدی سلطانی، سینا مهرداد و … به شهرت رسید. در این مطلب، بیوگرافی بازیگر نقش مهتاب در سریال پدر، آورده شده است.

بیوگرافی الهام طهموری

این بازیگر جوان، متولد ۱۵ فروردین ۱۳۶۷ در اصفهان است. وی در رشته تئاتر و گرافیک درس خوانده و اکنون از بازیگران تازه‌کار عرصه سینما و تلویزیون است.

شروع فعالیت هنری

الهام پس از اینکه دوره‌های بازیگری را پشت سر گذاشت، از سال ۱۳۸۵ وارد عرصه بازیگری شد و با سریال نفس گرم وارد تلویزیون شد. این سریال در سال ۱۳۹۴ و به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور ساخته و از شبکه ۱ پخش شد. پس از آن در فیلم سینمایی “تقصیر من نیست” حضور پیدا کرد و نهایتا در سال ۱۳۹۷ در نقش مهتاب در سریال پر مخاطب پدر (دختر حاج علی و خواهر حامد) بیش از پیش هنر و استعداد خودش را به نمایش گذاشت.

ازدواج و خانواده

این هنرمند به تازگی با حامد احمدجو ازدواج کرده و با انتشار عکس‌هایی از روز عروسی خود، این خبر را رسانه‌ای کرده است. الهام و همسرش یک زوج آرام و بی حاشیه هستند که در فضای مجازی هم فعالیت معقول و مناسبی دارند؛ به همین دلیل، عکس‌های زیادی در رسانه‌های اجتماعی ندارند. وی بنای زندگیش را عشق گذاشته و از زندگی متاهلی بسیار راضی است. حامد احمد جو متولد فروردین ۱۳۶۵ و بازیگر تئاتر است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد شمس

سریال ۴۵ قسمتی بهترین سال‌های زندگی ما به کارگردانی احمد کاوری، یک درام تاریخی عاشقانه بوده و برگرفته از رمان مشهور «مهاجران» هاوارد فاست است. الهام نیز در این سریال در کنار بازیگرانی همچون مهدی امینی خواه، داریوش کاردان و … حضور پیدا کرده است.

فعالیت‌های هنری

سریال‌

سریال پیک راستان؛ به کارگردانی اکبر خواجویی، تهیه‌کنندگی حسن اکلیلی؛ پخش در سال ۱۳۸۹–۱۳۹۰
سریال نفس گرم؛ به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور؛ در نقش سمیرا؛ پخش در سال ۱۳۹۴
سریال پرستاران؛ مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی علیرضا افخمی، محمودرضا تخشید و شهرام شاه‌حسینی؛ در نقش مهتاب؛ پخش در سال ۱۳۹۵
سریال پدر؛ به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا؛ در نقش مهتاب؛ پخش در سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷
سریال بی قید و شرط؛ به کارگردانی شهرام شاه حسینی؛ پخش در پاییز سال ۹۷ از شبکه ۳
سریال سارق روح
سریال آسمان هوای باران دارد
سریال سرزمین کهن
سریال شکست سکوت

سینما

تقصیر من نیست؛ به کارگردانی و نویسندگی اسماعیل میهن دوست
قبیله من

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی الهام طهموری
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه