بیوگرافی فرشته آلوسی

4 سال پیش
بیوگرافی فرشته آلوسی
Rate this post

بیوگرافی فرشته آلوسی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

فرشته آلوسی متولد ۱۳ شهریور ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر است.

زندگینامه فرشته آلوسی

بیوگرافی فرشته آلوسی

فعالیت هنری

دانش آموخته هنرستان روز آزاد می باشد فعالیت خود را از پشت صحنه شروع کرد و در نهایت

وارد عرصه بازیگری سینما و تلویزیون شد و حالا همسرش نیز مجری است.

خانواده

در یک خانواده ۵ نفره بدنیا آمده است، یک خواهر طارح لباس و یک برادر بنام سعید آلوسی دکترای تربیت بدنی دارد که مربی بدنساز تیم هایی چون تراکتورسازی، استقلال و تیم ملی بوده است.

شروع فعالیت

خانم آلوسی بصورت جدی فعالیت خود را بعنوان دستیار لباس از پشت صحنه تلویزیون شروع کرد، او در سال ۸۷ در ۲۲ سالگی دستیار لباس در سریال تقاطع بود.

ورود به عرصه بازیگری

بصورت حرفه ای در سال ۱۳۸۹ وقتی ۲۴ ساله بود بعنوان بازیگر با سریال ارمغان تاریکی جلوی دوربین رفت و با سریال دودکش سپس با سریال آخرین بازی سال ۹۲ چهره اش شناخته تر شد.

بازی در سینما

شروع اش با سینما با فیلم مدعی به کارگردانی حسین تبریزی در سال ۹۲ بود، بازی در فیلم عین شین قاف، حریر و عصر یخبندان در سال ۹۳ از دیگر فعالیت های وی در سینما می باشد.

ازدواج با مجری تلویزیون

فرشته آلوسی در ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ در ۳۲ سالگی با محمود رضا قدیریان ۳۸ ساله و مجری برنامه های تلویزیونی بعد از تقریبا ۸ ماه نامزدی رسما ازدواج کرد.

ماجرای آشنایی

اولین بار در سال ۸۹ در سریال تقاطع با یکدیگر آشنا شدند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حسین معلومی

اما در سال ۹۶ بود که اتفاقی در خیابان همدیگر رو دیدند و بعد از دعوت آلوسی از قدیریان برای حضور در تئاترشان این آشنایی شکل جدی تری به خود گرفت.

بعدا فهمیدند هم محله ای هستند و کار به خواستگار و نامزدی کشید.

بیوگرافی محمود رضا قدیریان

محمودرضا قدیریان متولد ۲۰ شهریور ۱۳۵۹، مجری و بازیگر است

فارغ التحصیل لیسانس رشته نرم افزار کامپیوتر از دانشگاه آزاد است، بجز مجری گری که اصلی ترین حرفه اش می باشد، سالهاست در رادیو فعالیت می کند و تجربه بازیگری را نیز دارد

از سال ۱۳۸۲ به پیشنهاد حمید منوچهری کارگردان نمایش های رادیویی و تلویزیونی که نسبت فامیلی با یکدیگر دارند به سازمان معرفی شد

بعد از سپری کردن دو سال کارآموزی آرام آرام پا به عرصه نمایش های رادیویی گذاشت او قبل از ورود به رادیو در تئاتر مشغول بود

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فرشته آلوسی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه