بیوگرافی رز لزلی

4 سال پیش
بیوگرافی رز لزلی
4/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی رز لزلی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

رز النور آربوثنوت-لزلی (Rose Eleanor Arbuthnot-Leslie) (زاده ۹ فوریه ۱۹۸۷)، با نام حرفه‌ای رز لزلی (Rose Leslie)، یک هنرپیشه اسکاتلندی است که از سال ۲۰۰۵ تاکنون مشغول فعالیت است.

زندگینامه رز لزلی

بیوگرافی رز لزلی

فعالیت هنری

او بیشتر برای بازی در مجموعه‌های تلویزیونی بازی تاج‌وتخت (Game of Thrones) و دانتون ابی (Downton Abbey) شناخته شده‌است. رز لزلی از سال ۲۰۱۲ تاکنون با همبازی خود در سریال بازی تاج‌وتخت یعنی کیت هرینگتون (Kit Harington) رابطه دارد و در حال حاضر نیز ساکن لندن است. مراسم ازدواج آن‌ها در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۸ برگزار شد.

اولین تجربه سینمایی

رز لزلی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۳ در ۲۸ سالگی در فیلم Honeymoon به کارگردانی Leigh Janiak بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم آخرین شکارچی جادوگر، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای رز لزلی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Harry Treadaway، Ben Huber و Hanna Brown را تجربه کرد.رز لزلی در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم رز لزلی در این سال، بازیگری در فیلم آخرین شکارچی جادوگر به کارگردانی Breck Eisner محسوب می‌شود.شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی رز لزلی بازی در فیلم آخرین شکارچی جادوگر بوده است.

رز لزلی سال ۱۳۹۴ در ۲۹ سالگی در فیلم آخرین شکارچی جادوگر نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Breck Eisner همکاری داشته است. رز لزلی توانست با بازی درفیلم آخرین شکارچی جادوگر تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر وین دیزل، الیجاه وود، اولافور داری اولافسون و Rena Owen بر تجارب او افزود.رز لزلی علاوه‌بر فیلم آخرین شکارچی جادوگر، سال ۱۳۹۵ در ۳۰ سالگی در فیلم مورگان نیز بازی کرده است. رز لزلی این‌بار با Luke Scott یعنی کارگردان فیلم مورگان و هنرمندانی چونکیت مارا، جنیفر جیسن لی، Anya Taylor-Joy و Chris Sullivan همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جان هم
آثار ارزشمند

هر چقدر رز لزلی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی رز لزلی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی رز لزلی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم آخرین شکارچی جادوگر محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی رز لزلی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم Sticky Notes محسوب می‌شود.

اگر در مورد بیوگرافی رز لزلی نکات بیشتری می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید تا کمکی بزرگ به همه مخاطبان و طرفداران رز لزلی کرده باشید. مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی رز لزلی، آثار رز لزلی، جوایز رز لزلی، همکاران رز لزلی، گالری عکس رز لزلی، قد رز لزلی، وزن رز لزلی، رنگ چشم رز لزلی، وضعیت تأهل و همسر رز لزلی، فرزندان رز لزلی، حواشی رز لزلی و کودکی رز لزلی می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید.رز لزلی از بازیگران جویای نام است و آینده‌ی درخشانی در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون دارد.

ناگفته نماند که رز لزلی به عرصه تئاتر و هنرهای نمایشی نیز بی‌تفاوت نیست و به این بخش علاقمند هست. فیلم مورگان و سال ۱۳۹۵ پایان فعالیت‌های رز لزلی نیست، کارشناسان معتقد هستند بازیگری رز لزلی پخته‌تر می‌شود و به‌زودی او را با بازی‌های درخشان‌تری در عرصه سینما و تلویزیون خواهیم دید.

نام اصلی رز النور آربوثنوت-لزلی
تولد ۹ فوریهٔ ۱۹۸۷ ‏(۳۲ سال)
ابردین، اسکاتلند
پیشه هنرپیشه
سال‌های فعالیت ۲۰۰۵–تا کنون
همسر(ها) کیت هرینگتون (۲۰۱۸ تا کنون)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رز لزلی
4/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه