بیوگرافی مهران نائل

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی مهران نائل به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مهران نائل متولد خرداد ۱۳۶۰ در اصفهان، بازیگر است.

زندگینامه مهران نائل

بیوگرافی مهران نائل

فعالیت هنری

فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس می باشد، در کنار بازیگری حالا کارگردان و تهیه کننده است.

از اصفهان تا تئاتر

تا سال ۱۳۷۹ وقتی ۱۹ ساله بود در اصفهان زندگی می کرد تا اینکه با قبولی در دانشگاه به تهران آمد و فعالیت خود را از همانجا با تمرینات دانشگاهی شروع کرد.

از تهیه کنندگی تا کارگردانی

فعالیت خود را سالها با تئاتر ادامه داد سپس خود در قامت کارگردان و تهیه کننده آثار موفقی را بروی صحنه برد و کم کم وارد عرصه تصویری شد.

ورود به سینما

اولین بار در سال ۱۳۸۵ وقتی ۲۵ ساله بود در فیلم معروف کیومرث پوراحمد بنام اتوبوس شب بازی کرد سپس دو سال بعد در فیلم کیمیا و خاک هم بازی خوبی داشت.

بازی در تلویزیون

اولین بار سال ۸۶ در سریال گل های گرمسیری بازی کرد که این مجموعه در پاییز ۸۷ پخش شد.

بازی در سریال عملیات ۱۲۵ به کارگردانی مسعود آب پرور سال ۸۷ فعالیت خود را ادامه داد و سومین تجربه اش سال ۸۸ با مجموعه تاکسی شانس بود.

شهرت با شهرزاد

آقای نائل از سال ۹۴ با فصل اول سریال نمایش خانگی شهرزاد در نقش نادر ارشد به شدت دیده شد.

خودش می گوید فیلمنامه خوب، بازی در مقابل دوربین کارگردان کار بلد و بودن در میان بازیگرانی که دوستشان داری و بسیار حرفه ای هستند برایم افتخار بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بن کینگزلی

ازدواج

مهران نائل ازدواج کرده و متاهل می باشد.

از سه تار تا ساز دهنی

از دوران بچگی موسیقی را با سه تار شروع کرد سپس از ۱۲ سالگی نواختن ساز دهنی رو هم یاد گرفت و حالا کم و بیش یکی از حرفه ای های این عرصه می باشد

نقش اصلی در دلدار

مهران نائل در نقش کامیار سریال دلدار در رمضان ۹۸ تجربه متفاوتی در کاراکتر اصلی تجربه می کند که می تواند آینده حضورش در تلویزیون را تغییر دهد

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مهران نائل
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه