بیوگرافی سری دیوی

4 سال پیش
2/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی سری دیوی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سری دیوی متولد ۱۳ اوت ۱۹۶۳ در هندوستان، بازیگر است.

زندگینامه سری دیوی

بیوگرافی سری دیوی

فعالیت هنری

از بزرگترین ستاره ها و محبوب ترین بازیگران فیلم های بالیوود در

صد سال اخیر است که در کنار بازی رقص او نیز مورد توجه بود و همسرش تهیه کننده

و دو دختر دارد.

خانواده

بیشتر با نام های سری دوی، سری دیوی یا سارا دیوی شناخته می شود و در شهر شیواکاشی استان تامیا نادو هند بدنیا آمد، پدرش یک وکیل دادگستری و مادرش خانه دار است.

سری یک خواهر و دو برادر دارد

شروع بازی از ۴ سالگی

کار بازیگری خود را از سال ۱۹۶۷ وقتی ۴ ساله بود بعنوان بازیگر کودک با فیلم Kandan Karunai آغاز کرد و بعد از دو تجربه دیگر در سال ۱۹۷۰ با فیلم Poompatta برنده جایزه بهترین بازیگر کودک هند شد.

ورود به بالیوود

تا سال ۱۹۷۷ در بیش از ۱۰ فیلم و سریال کودک بازی کرد و از ۱۴ سالگی وارد فیلم های بزرگسالان شد و از سال ۱۹۷۹ در ۱۶ سالگی با فیلم شوک وارد بالیوود شد.

اوج شهرت

اوج شهرت خانم دیوی از سال ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۰ بعنوان ابر ستاره زن سنیمای هند بود که تبحرش در رقص از جمله قابلیت های مهم او در صنعت سینمای هند بود.

فوت پدر و مادرش

پدرش در سال ۱۹۹۱ درگذشت و مادرش نیز در سال ۱۹۹۶ بدنبال اشتباه پزشکی در برداشتن تومور مغزی وی در بیمارستان نیویورک دچار نابینایی و از دست رفتن حافظه او شد و در نهایت درگذشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اِتان هاوک

این موضوع آن زمان به حدی جنجالی شد که بیل کلینتون رئیس جمهور وقت به مرکز پزشکی این کشور دستور داد خطای پزشکی مادر خانم بازیگر توسط پزشکان افشا شود.

سری دیوی در سال ۱۹۹۶ وقتی ۳۳ ساله بود با بانی کاپور ۴۱ ساله و تهیه کننده فیلم و سریال هندی ازدواج کرد که ثمره آن دو دختر یکی جانوی متولد ۱۹۹۷ و خوشی متولد ۲۰۰۰ می باشد.

از خداحافظی تا بازگشت

سری از سال ۱۹۹۷ پس از ازدواج از بازیگری کنار رفت تا اینکه در سال ۲۰۰۵ بعد از ۸ سال با سریال کمدی Malini Iyer به بازیگری بازگشت و سپس عضو هیئت مدیره آکادمی فیلم و تلویزیون آسیا شد.

مدلینگ

دیوی از سال ۲۰۰۸ بعنوان مدل وارد این عرصه شد و برای طراحان برند Priya و Chintan در هفته مد روز lakme حضور پیدا کرد، سپس از سال ۲۰۰۹ مدل طلا و جواهرات شد و این روند تا آخر عمر وی ادامه داشت.

مرگ در وان حمام

در ۲۰ فوردیه ۲۰۱۸ سری دیوی به همراه دختر کوچک خود برای حضور در مراسم جشن عروسی خواهرزاده خود به امارات پرواز کرد همسرش نیز چند ساعت بعد خود را به امارات رساند.

در حالی که او برای آماده شدن مراسم شام جشن عروسی به حمام می رود اما چند ساعت بعد جسد غرق شده او در وان حمام توسط همسرش پیدا شد

علت مرگ سری دیوی

بعد از کالبد شکافی مشخص شد او بعلت استفاده زیاد از الکل دچار حمله قلبی شده و در داخل وان حمام غرق شده است، پیکر او با جت اختصاصی به بمبئی انتقال یافت

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اولیور پلت

جنازه اش طبق آیین این کشور سوزانده و خاکسترش به دریا ریخته شد

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سری دیوی
2/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه