بیوگرافی ابوالفضل میری

4 سال پیش
بیوگرافی ابوالفضل میری
Rate this post

بیوگرافی ابوالفضل میری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ابوالفضل میری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۷۰ در تهران، بازیگر است.

زندگینامه ابوالفضل میری

بیوگرافی ابوالفضل میری

فعالیت هنری

فارغ التحصیل لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه آزاد محمود آباد می باشد از کلاس های بازیگری شروع کرد و از طراحی داخلی به عرصه هنری و بازیگری کشیده شد.

از معماری تا طراحی

آقای میری که تحصیل کرده فوق دیپلم و لیسانس معماری می باشد فعالیت خود را بعنوان دیزاین داخلی ساختمان شروع کرد و می گوید بازیگری از علاقمندهای دوران کودکی ام بود.

کلاس بازیگری

همین آرزوهای دوران کودکی موجب شده به عرصه هنری و بازی علاقمند باشم و با سفارش خاله به کلاس های بازیگری هادی مرزبان و علی سلاحی رفتم و این باعث بیشتر شدن علاقم شد.

شروع بازیگری

اولین بار قرار بر بازی در فیلم هیس! دخترها فریاد نمی‌ زنند در سال ۹۲ بود اما این اتفاق نیفتاد و بعد از طی کلاس های بازیگری در سال ۹۵ با فیلم زیر سقف دودی بکارگردانی پوران درخشنده وارد سینما شد.

می گوید با حضور در تست بازیگری توانسته در این فیلم بازی کند.

خاله، کارگردان مشهور

شاید جالب باشد بدانید پوران درخشنده کارگردان سرشناس سینما، خاله آقای میری می باشد و نقش بسزایی در علاقمندی و حضور خواهرزاده اش در سینما داشت.

میری : پوران درخشنده پا به پاى مادرم و حتى فراتر از مادر برايم مادرى كرد.

سینمای ایران، بین المللی است

سینمای ایران نه تنها بسیار با ارزش و با ارزنده است بلکه در سطح بین المللی به جایگاهی پر افتخار دست یافته است، من نیز به نوبه خود عاشق سینما و خواندن نقد فیلم های با ارزش اجتماعی هستم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اصغر حیدری

بازی در رقص رویی شیشه

میری در سال ۹۷ با سریال شبکه خانگی رقص روی شیشه بکارگردانی مهدی گلستانه اینبار بدون پارتی خاله به عرصه بازیگری بازگشت، این سریال یک ملودرام اجتماعی در مذمت مهاجرت و ستایش خانواده است!

ازدواج

ابوالفضل میری هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

کارم سخت است

به طور قطع که نسبت خویشاوندی ام با خانم درخشنده نه تنها راه را برای من هموار و آسان نکرد بلکه سخت تر هم بود چرا که مرا نسبت به ایشان دارای حس مسئولیت بیشتری می کرد تا باعث افتخار ایشان در سینما باشم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ابوالفضل میری
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه