بیوگرافی حسام محمودی

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی حسام محمودی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

حسام محمودی متولد ۱ فروردین ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر است.

زندگینامه حسام محمودی

بیوگرافی حسام محمودی

فعالیت هنری

فارغ التحصیل لیسانس حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس می باشد از تئاتر شروع کرد و حالا بازیگر سینما و تلویزیون است.

شروع با تئاتر

فعالیت حرفه ای خود را با تئاتر لیو به سرپرستی حسن معجونی آغاز کرد، او در این گروه در کنار یادگیری اصول بازی توانست در نمایش های جدی ایفای نقش کند.

ورود به سینما

اولین حضور او در جلوی دوربین در سال ۱۳۹۱ صورت گرفت زمانی که ۲۶ ساله بود و بعد از تست دادن در فیلم سینمایی خسته نباشید به کارگردانی افشین هاشمی در نقش مرتضی ظاهر شد.

تسلط به زبان انگلیسی

آقای محمودی می گوید کاملا به زبان انگلیسی مسلط نیستم ولی به قول معروف می توانم گلیمم را از آب بیرون بکشم و در یکی از نقش هایی که داشتم از عهده این کار برآمدم.

بازی در سه ژانر

بازی در سینما، تئاتر و تلویزیون سختی های خاص خود را دارد، من دوست دارم در صورت دریافت فیلمنامه خوب در این سه حوزه بازیگر را ادامه دهم.

تصمیمی به کارگردانی ندارم

به هیچ عنوان به کارگردانی در سینما فکر نمی کنم چون کار من نیست و نیاز به توان، دانش بالا، صبر و شکیبایی دارد، اما به هر حال دوست دارم کار در سینما را بعنوان بازیگری ادامه دهم.

ازدواج

حسام محمودی چند سالی است ازدواج کرده و متاهل می باشد

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رضا جاودانی

ورود به تلویزیون

آقای محمودی اولین بار در سال ۱۳۹۳ با سریال گاهی به پشت سر نگاه کن وارد تلویزیون شد و در سریال زعفرانی سال ۹۴ و شکوه یکی زندگی و سایه بان در سال ۹۶ تجربه های موفقی بدست آورد

در سال ۹۷ نیز با سریال لحظه گرگ‌ و میش در تلویزیون حضور دارد

استقلالی

او یک استقلالی تمام عیار است و از کودکی پیگیر جدی این تیم می باشد

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی حسام محمودی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه