بیوگرافی کوروش زارعی

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی کوروش زارعی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کوروش زارعی متولد ۱ مهر ۱۳۵۱ در میناب، بازیگر است.

زندگینامه کوروش زارعی

بیوگرافی کوروش زارعی

فعالیت هنری

فارغ التحصیل لیسانس رشته هنرهای نمایشی می باشد، بازیگری را از تئاتر شروع کرد و با سریال حضرت یوسف به شهرت رسید و حالا کارگردانی نیز می کند.

در این مطلب بیوگرافی کوروش زارعی را می خوانید.

شروع از مدرسه

در مقطع راهنمایی با تئاتر آشنا شد و با نمایش تیر غیب نوشته محسن مخملباف در نمایش مدرسه روی صحنه رفت و با گرفتن جایزه بازیگری از جشنواره سراسری دانش آموزی، برای ادامه این عرصه تشویق شد.

حرفه ای و کارگردانی

در سال ۶۴ وقتی ۱۳ ساله بود بصورت جدی در تئاتر حضور داشت و در سال چهارم دبیرستان ۱۳۷۳ نمایش گل و جهله را کارگردانی کرد که به مقام دوم جایزه کانون ملی منتقدان ایران رسید.

ورود به تلویزیون و سینما

بعد از مهاجرت به تهران و ادامه فعالیت در سال ۱۳۸۱ با سریال غروب بی پایان به کارگردانی جواد افشار وارد قاب تلویزیون شد، او در تنها تجربه سینمایی خود سال ۸۸ در فیلم روز رستاخیز بازی کرده است.

شهرت با سریال حضرت یوسف

آقای زارعی در سال ۱۳۸۳ با بازی در سریال یوسف پیامبر در نقش لاوی برادر بزرگ حضرت یوسف درخشید و چهره اش شناخته تر شد، او سپس در سریال مختار و کیمیا نیز تجربه بازی داشت.

ازدواج

آقای زارعی سالهاست با همسرش خانوم وفابه ازدواج کرده که ثمره آن یک پسر می باشد، این زوج در سریال کیمیا در کنار هم ایفای نقش کرده بودند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اسماعیل خلج

مسئولیت های هنری

آقای زارعی مسئول واحد کارشناسی دفتر مرکزی نمایش بچه های مسجد بود و هم اكنون عضو انجمن بازیگران و كارگردانان خانه تئاتر ایران و مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان تهران است.

تئاتر در آلمان

او همچنین در سال ۲۰۰۰ میلادی با نمایش آینه را در فستیوال جاده ابریشم آلمان اجرا کرد که می گوید مورد تحسین هنرمندان و مخاطبان جامعه آلمانی قرار گرفت.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کوروش زارعی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه