بیوگرافی بهروز رضوی

4 سال پیش
بیوگرافی بهروز رضوی
Rate this post

بیوگرافی بهروز رضوی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

بهروز رضوی متولد دی ماه ۱۳۲۶ در یزد، گوینده و مجری است.

زندگینامه بهروز رضوی

بیوگرافی بهروز رضوی

فعالیت هنری

دیپلمه است فعالیت اش را از موسیقی و ساز دهنی شروع کرد، بعدها به تهران آمد و وارد رادیو شد، جنس صدایش او را در گویندگی و دوبله بسیار به شهرت رساند.

در این مطلب بیوگرافی بهروز رضوی را می خوانید

شروع با موسیقی

دانش آموز کلاس هفتم بود که با ساز دهنی که یکی از اقوامش از مشهد آورد به موسیقی علاقمند شد بعدها سنتور را از برادر محرومش یاد گرفت و کم کم به کلاس های آواز رفت.

او با محمدرضا شجربان موسیقی را نزد اسماعیل مهرتاش فراگرفت.

ورود به عرصه رادیو

در دوران دبیرستان سال ۱۳۴۷ در اردوهای تربیتی آموزشی رامسر برنده مسابقه فن بیان شد همانجا برای اجرایی به رادیو دعوت شد، کم کم این رفت و آمد در رادیو شکل گرفت.

بصورت حرفع ای از سال ۱۳۵۲ با برنامه ادب امروز در قامت نویسنده رادیو شروع بکار کرد، بعدا به پیشنهاد همکارانش، نوشته هایش را خواند که با استقبال زیادی مواجه شد و شروع به گویندگی کرد.

بازیگر در تئاتری

آقای رضوی برای اینکه به مشاغل دیگری برسد هیچ وقت در رادیو استخدام نشد، او در سال ۱۳۶۹ با مهران مدیری در چندین تئاتر بعنوان بازیگر در کنار هم کار کردند.

شغل اصلی

سالیان سال آژانس تبلیغاتی داشت که بعدا با شروع فناوری های جدید کنار گذاشت، سپس یکسالی نشریه ندای ایران را برای ایرانیان مقیم خارج چاپ کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی استفانی سیمور

بعدا آموزشگاه گویندگی ایجاد کرد و چند دوره ای شاگرد گرفت.

فیلم های سینمایی و بازگشت به رادیو

از سال ۱۳۶۶ با فیلم محموله وارد عرصه حرفه ای بازیگری در سینما شد و نزدیک ۱۶ فیلم سینمایی بازی کرد، سپس به رادیو برگشت و اجراهایی در تلویزیون نیز داشت.

ازدواج اول و دوم

استاد بهروز رضوی سالها پیش ازدواج کرد و صاحب سه فرزند پسر شد، همسرش چند سال قبل فوت کرد و مجدا ازدواج کرد که همسرش دومش هم سه فرزند دارد.

می گوید اکنون پدر شش فرزند هست

خواهر بازیگر

استاد بهروز ۹ خواهر و برادر بودند، خواهرش عاطفه رضوی بازیگر می باشد، همسر خواهرش حسین پاکدل نیز از چهره های هنری و مدیریتی می باشد که چند سالی مدیر شبکه بود.

تبلیغات همراه اول

صدای استاد بهروزی را در چند سال آخر در تبلیغات همراه اول شنیده ام.

می گوید تا مدت ها قبول گویندگی تبلیغاتی نمی کردم اما بعد از مدتی با اوضاعی که در وضعیت اقتصادی پیش آمد مجبور شدم رضایت بدم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بهروز رضوی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه