بیوگرافی سلمان فرخنده

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی سلمان فرخنده به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سلمان فرخنده متولد ۱۳۶۱ در شیراز، بازیگر است.

زندگینامه سلمان فرخنده

بیوگرافی سلمان فرخنده

فعالیت هنری

فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از تهران می باشد، در کناری بازیگری، نویسنده و کارگردان است و فعالیت او بصورت جدی در تئاتر و کم و بیش در تلویزیون و سینماست.

در این مطلب بیوگرافی سلمان فرخنده را می خوانید

شروع از ۱۵ سالگی

فعالیت هنری خود را اولین بار از سال ۱۳۷۶ وقتی ۱۵ ساله بود با نمایش کوچولو بگو به کارکردانی حسن دهقان در نقش یک عروسک هندوانه ای شروع کرد.

کلاس عروسک گردانی

بعد از اولین تجربه ای که با تئاتر عروسکی داشت دوره ای را در کارگاه عروسک سازی و عروسک گردانی محمد اعلمی (عروسک ساز) گذراند.

حرفه ای با تئاتر

آقای فرخنده فعالیت جدی خود را را با تئاتر شروع کرد ابتد در شیراز و سپس در تهران فعالیت خود را ادامه داد، او با تاسیس گروه هنری جادو از اواخر دهه ۸۰ فعالیت مستمری در تئاتر دارد.

سینما و شبکه خانگی

فرخنده اولین بار در سال ۱۳۸۲ با فیلم ۵۰ قدم آخر به کارگردانی کیومرث پوراحمد وارد سینما شد و تجربه او درشبکه خانگی با سریال آسپرین در سال ۱۳۹۵ کلید خورد.

ازدواج

آقای فرخنده با میترا مومنی از بازیگران تئاتر ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر می باشد، او همکاری زیادی با همسر هنرمندش در عرصه تئاتر دارد.

ورود به تلویزیون

در رمضان سال ۱۳۹۶ با سریال بچه مهندس وارد قاب تلویزیون شد و یک سال بعد با سریال مینو دوباره حضور موفقی را در تلویزیون تجربه کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محسن ابراهیم زاده

آرزوی همکاری با بزرگان

همه سینمادوستان به بواسطه آثار ماندگار کیومرث پوراحمد او را دوست دارند، منم همیشه مشتاق بودم فیلم هایش را ببینم و برایش بازی کنم، آرزوی هر بازیگری است که با بزرگان کار کند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سلمان فرخنده
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه