بیوگرافی سهیل مستجابیان

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی سهیل مستجابیان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سهیل مستجابیان متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۶۱ در شیراز، بازیگر است.

زندگینامه سهیل مستجابیان

بیوگرافی سهیل مستجابیان

فعالیت هنری

فارغ التحصیل لیسانس رشته متالوژی از اصفهان است، از سالهای دور وارد بازیگری شده اما شهرت اش با دابسمش شکل گرفت و شغل اصلی اش دکوراسیون داخلی است.

در این مطلب بیوگرافی سهیل مستجابیان را می خوانید.

خانواده

متولد شیراز و بزرگ شده تهران، خیابان ولیعصر می باشد در یک خانواده چهار نفری بدنیا آمده و تنها یک خواهر دارد، بیشتر سالهای کودکی و نوجوانی اش در خارج از کشور بود.

تقلید از کودکی

می گوید از بچگی ادای خیلی ها را در می آوردم.

به شکلی که در سه سالگی عموهای جوانم می آمدند از خواب بیدارم می کردند و من را با خودشان به مهمانی می برند تا برای مهمانان نقش بازی کردم.

از آن زمان صدای ضبط شده ام هست

تشکیل گروه بازیگری

از سال ۱۳۸۰ وقتی ۱۹ ساله بودم با دوستانم در شیراز گروه هنری میتوس که پایه اش تئاتر بود راه اندازی کردیم و در کنارش کارهای هنری دیگری انجام می دادیم.

افتخارات با بازی

سال ۸۴ بعد از بازگشت من از دانشگاه اصفهان بصورت جدی بازی در تئاتری را ادامه دادم و با نمایشی به نام اتو پیای مشکوک جایزه اول بازیگری استان را گرفتم.

در سال ۸۷ با تئاتر بگرد تا بگردم در جشنواره دانشجویی جایزه دوم بازیگری کشور مشترکا به من و نوید محمدزاده تعلق گرفت، جایزه اول را نیز هوتن شکیبا برد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ابراهیم شجاعی

ورود به دابسمش

از سال ۹۳ بود که از طریق یکی از دوستانش با اپلیکیشن دابس مش آشنا شد اما به علت محدودیت این برنامه خارجی خودش شروع به پخش صدا و لب خوانی کرد.

او حالا نزدیک ۱ میلیون فالور دارد و با نام itsoheil در اینستاگرام معروف است.

ازدواج

سهیل مستجابیان هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

از بازیگری تا دکوراسیون

آقای بازیگر حالا در کنار بازی در تئاتر، با دابمسش به شدت مورد توجه است و درآمد خوبی نیز از تبلیغات آن دارد، او در کنار این حرفه ها کار دکوراسیون داخلی نیز انجام می دهد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سهیل مستجابیان
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه