بیوگرافی مهدیه نساج

4 سال پیش
4.1/5 - (28 امتیاز)

بیوگرافی مهدیه نساج به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مهدیه نساج متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر است.

زندگینامه مهدیه نساج

بیوگرافی مهدیه نساج

فعالیت هنری

دانشجوی فوق لیسانس روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد و لیسانس کارگردانی از دانشگاه سوره می باشد، از تئاتر وارد عرصه بازیگری شد و حالا در تلویزیون و سینما فعالیت می کند

در این مطلب بیوگرافی مهدیه نساج را می خوانید

شروع با سریال

بازیگری را بصورت جدی از سال ۱۳۸۷ وقتی ۲۷ ساله بود با سریال چل تیکه به کارگردانی امیر فیضی شروع کرد، قبل از آن نیز تجربه حضور در چند تئاتر را نیز داشت

کلاس های بازیگری

بعد از اولین تجربه جلوی دوربین خود به کلاس های آموزشگاه سمندریان رفت، سپس در موسسه کارنامه زیر نظر دکتر مسعود دلخواه دوره اکتینگ را گذراند

او حضور موفق در تئاتر، اتوبوسی به نام هوس، شب بخیر مادر و ترانه ای برای آیدا داشت

ورود به تلویزیون

اولین کار شاخصی که خانوم نساج در آن حضور داشت، سریال زیر پای مادر به کارگردانی سعید نعمت الله در نقش سارا در سال ۱۳۹۶ بود که چهره اش شناخته تر شد

از آشوب تا آسپرین

دومین تجربه موفق خانوم نساج حضور در سریال خانگی آسپرین بود که در ۱۷ قسمت کامل آن حضور داشت، او سپس در مینی سریال شبکه خانگی بنام آشوب در سال ۹۶ ایفای نقش کرد.

ازدواج

مهدیه نساج در دی ماه ۹۷ خبر ازدواج خود با سامرند معروفی بازیگر را منتشر داد، این در حالیست که او یک دختر نوجوان بنام ملینا نیز دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سارا گدون
خصوصیات اخلاقی و شغل دوم

خانوم نساج به شدت به قول قرارهایش اهمیت می دهد، نزدیکانش او را صبور و مهربان معرفی می کنند و در کنار بازیگری در صدد راه اندازی برند لباسی به نام خود می باشد.

نقش مینو در سریال مینو

مهدیه سید نساج در سال ۹۷ در سریال مینو حضور دارد، او در نقش اصلی مینو بازیگر مقابل عباس غزالی در نقش رضا در این سریال بازی متفاوتی دارد که می تواند او را به موفقیت زیادی برساند.

بازیگر نقش مینو در سریال مینو مهدیه نساج می باشد.

از رنگ آبی تا ورزش و خانواده

در کنار بازی به ورزش خود نیز اهمیت می دهد، پیاده روی و دویدن در برنامه ورزشی اش می باشد، به رنگ آبی علاقه دارد و موفقیت خود را بخاطر حمایت و کانون گرم خانواده می داند.

زمان پخش سریال مینو

این سریال هر شب از شنبه تا چهارشنبه ساعت : ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش می شود، تکرار آن در ساعت ۱:۳۰ بامدارد، ۹:۳۰ صبح و ساعت ۱۵ (ظهر) می باشد.

روزهای جمعه نیز خلاصه هفته پخش می شود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مهدیه نساج
4.1/5 - (28 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه