بیوگرافی آوا کاوری

4 سال پیش
بیوگرافی آوا کاوری
Rate this post

بیوگرافی آوا کاوری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آوا کاوری متولد ۱۳ خرداد ۱۳۷۹ در تهران، بازیگر است.

زندگینامه آوا کاوری

بیوگرافی آوا کاوری

فعالیت هنری

دانش آموخته مدرسه فاطمه در اکباتان تهران می باشد، بازیگری را از تئاتر شروع کرده و حالا بعد از ورود به تلویزیون می خواهد در سینما نیز عرض اندام کند.

در این مطلب بیوگرافی آوا کاوری را می خوانید

خانواده

آوا در یک خانواده هنری در اکباتان تهران بدنیا آمده است، پدرش احمد کاوری از بازیگران سابق و کارگردان فعلی سینما و تلویزیون می باشد، و تنها یک برادر بنام ایلیا دارد.

شروع با حمایت پدر

آوا از کودکی به همراه پدر در پشت صحنه فیلم و سریال های وی حضور داشت و حالا با حمایت او کم کم در تئاتر بعنوان بازیگر، ایفای نقش می کند.

فعالیت کم در تئاتر

فعالیت آوا در تئاتر شاید به کمتر از انگشتان یک دست هم نرسید او بتازگی در نماشی با نام در ستایش جنگ بصورت جدی ایفای نقش کرده است.

ورود به تلویزیون !

در حالی این روزها انتقادات گسترده ای از مافیای فیلمسازی گفته می شود که حالا باید منتظر ورود خانوادگی چهره ها به تلویزیون نیز باشیم.

آوا در سال ۹۷ بعنوان بازیگری سریال دختر گمشده به کارگردانی پدرش در حالی جلوی دوربین رفت که اگر پارتی پدر نبود، باید مدت ها منتظر این اتفاق می ماند.

پست ها جنجالی

آوای ۱۷ ساله در شبکه اجتماعی خود به شدت فعال است.

او متن های سخن بزرگانی چون صادق هدایت را منتشر می دهد و نسبت به برخی هنجارهای داخلی منتشر شده توسط آن ور آبی را مورد تحسین قرار می دهد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اریکا النیاک

ازدواج

آوا خانوم کاوری ۱۷ ساله هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

سگ خانگی … و آینده

خانوم کاوری یک سگ خانگی دارد که او را پسر خود خطاب می کند، او با حمایت پدر قطعا می تواند آینده روشنی برای حضور در سینما و تلویزیون داشته باشد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آوا کاوری
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه