بیوگرافی دریا مرادی دشت

4 سال پیش
بیوگرافی دریا مرادی دشت
Rate this post

بیوگرافی دریا مرادی دشت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

دریا مرادی دشت بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد ۱۷ آبان ۱۳۶۸ در تهران است. او فعالیتش در عرصه سینما را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرد و در همین مدت کوتاه توانست به شهرت و محبوبیت برسد.

زندگینامه دریا مرادی دشت

بیوگرافی دریا مرادی دشت

فعالیت هنری

دریا مرادی دشت در کنار سوپراستار‌هایی مانند کوروش تهامی، حسام نواب صفوی، جمشید مشایخی و … در سریال تبریز در مه بازیگری را شروع کرد و این شروع خوب، آینده‌ای درخشان را برای او رقم زد. علاوه بر این او در سریال‌های طنز مهران مدیری به خوبی خود و توانایی هایش را به مخاطبان و طرفدارانش نشان داد. در ادامه با فعالیت‌ها و بیوگرافی دریا مرادی دشت آشنا خواهید شد.

بیوگرافی دریا مرادی دشت

دریا مرادی دشت بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد ۱۷ آبان ۱۳۶۸ در تهران است.

ازدواج و خانواده

دریا مرادی دشت همسر پویان گنجی (پسر بازیگر خوب و توانا فاطمه گودرزی) است. آن‌ها موضوع ازدواجشان را در حاشیه جشن حافظ ۹۸ علنی کردند و خانم گودرزی نیز با انتشار عکسی از این زوج خوشبخت، خبر ازدواجشان را به همه اعلام کرد. دریا مادرش را از دست داده است و یک خواهر بزرگتر از خودش به نام شمین دارد.

مختصری از بیوگرافی پویان گنجی (همسر دریا مرادی دشت)

پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی، بازیگر، طراح و کارگردان تیزر‌های تبلیغاتی متولد مرداد ۱۳۶۷ است که مدرک لیسانس بازیگری نیز دارد. خوب است بدانید پدر پویان، عبدالرضا گنجی یکی از کارگردانان خوب کشورمان است. پویان یک خواهر به نام آوا دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حسن همایونفال

جشن حافظ ۹۸
این بازیگر خوش چهره در نوزدهمین جشن حافظ بیستم تیرماه در کنار همسر و مادر همسرش شرکت کرد. حضور این سه هنرمند در کنار هم و با لباس‌های ست شده و زیبایشان تحسین برانگیز بود و توجه همگان را به خود جلب کرد.

همکاری خانوادگی

دریا در سریال امروز و فردا به کارگردانی حسین قناعت، با همسرش پویان گنجی و مادر همسرش فاطمه گودرزی همبازی شد. این سریال داستان زندگی پسر خردسالی را به تصویر می‌کشد که در ارتباط با مسائل و مشکلاتی که خانواده‌اش با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، انشایی را به نگارش در می‌آورد که این متن آغاز ماجرا‌هایی جدید در زندگی او می‌شود.

دریا و مدلینگ
دریا علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری به عنوان مدل هم در تیزر‌های تبلیغاتی بازی کرده است.

فعالیت‌های دریا مرادی دشت
سریال تبریز در مه (محمدرضا ورزی – ۱۳۸۹)
سریال امروز فردا (حسین قناعت – ۱۳۹۰)
تله فیلم الم شنگه (حسین قناعت – ۱۳۹۰)
سریال ویلای من (مهران مدیری – ۱۳۹۲)
سریال شوخی کردم (مهران مدیری – ۱۳۹۲)
سریال در حاشیه (مهران مدیری – ۱۳۹۳)
سریال عطسه (۱۳۹۴)
سریال سوغات جنگل (۱۳۹۷)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دریا مرادی دشت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه