بیوگرافی آرون پل

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی آرون پل به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آرون پل یک بازیگر آمریکایی است که به خاطر بازی در نقش جس پینکمن در سریال “برکینگ بد” (Breaking Bad) به شهرت رسید.

زندگینامه آرون پل

بیوگرافی آرون پل

فعالیت هنری

او به دبیرستان سنتنیال در بویس رفت و در کلاس هشتم تصمیم گرفت بازیگر شود. آرون برای نزدیک تر شدن به رویاهایش به کلوپ درام رفت و حتی یک نمایش را از دست نداد. او در این دوران رادیوی محلی مجری بود. این مرد جوان به عنوان دانش آموز غیرحضوری یک سال زودتر فارغ التحصیل شد. این بازیگر در سال ۱۹۹۶ به لس آنجلس رفت و در مسابقه استعدادیابی شرکت کرد. پس از این موفقیت اولین قرارداد خود را امضا کرد و در چند سال بعدی در پروژه های تلویزیونی مختلف از تبلیغات پاپ کورن گرفته تا موزیک ویدیوی گروه کرن حضور یافت.

فیلم های بیوگرافی آرون پل

اولین حضور آرون در قسمت هایی از سریال های تلویزیونی بود. از آنجاییکه تلفظ استارتونت دشوار بود او تصمیم گرفت نام دوم خود را حذف کند.در سال ۱۹۹۸ آرون در فیلم “بازنده ها” (Losers) شرکت کرد و در سال بعد در Locust Valley بازی کرد. سریال تلویزیونی محبوب بورلی هیلز (Beverly Hills)، ۹۰۲۱۰ و Melrose Place موفق بودند و در رشد کارنامه حرفه ای او تاثیر گذاشتند. سپس توانست در این سریال های آمریکایی معروف بازی کند: نقش زیپر در Suddenly Susan در نقش زیپر، نقش دانش آموز در ۳rd Rock from the Sun و مارکوس دنتون در NYPD Blue حضور یافت.

در اوایل سال های ۲۰۰۰ آرون پل در این فیلم ها بازی کرد: کی-پکس (K-PAX – ۲۰۰۱)، ون وایلدر (National Lampoon’s Van Wilder – ۲۰۰۲)، Perfect Opposites (۲۰۰۴) و دختران بد ولی های (Bad Girls from Valley High – ۲۰۰۵). با این حال هنوز سریال های تلویزیونی زمینه تخصصی او بودند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی یاحا کاشانی

این بازیگر در سال ۲۰۰۶ در فیلم “ماموریت غیرممکن ۳” (Mission: Impossible III) با بازی تام کروز حضور یافت. با این حال بازی در نقش اصلی سریال “برکینگ بد” بود که او را به موفقیت رساند. پنج فصل این سریال از سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ پخش شدند. در حقیقت برکینگ بد اثر موفق آرون پل و برایان کرانستون محسوب می شود. هردوی این بازیگران در پایان ضبط این سریال روی بدن خود خالکوبی به یادگار گذاشتند.

بیوگرافی آرون پل و برایان کرانستون

او در یکی از مصاحبه ها گفت دلش برای این شخصیت تنگ شده است. جسی به او کمک کرد تا در شکل دهی ماهیت شرارت در بازیگری موفق تر شود.

او به روزنامه نگاران گفت: “من تلاش کردم تا حد امکان صداقت را به این شخصیت بیاورم و جنبه تاریک افراد که تا به حال ندیده بودم را دیدم.”

آرون حین کار در برکینگ بد در پروژه های دیگر شرکت کرد. در سال ۲۰۰۹ فیلم “آخرین خانه سمت چپ” (The Last House on the Left) اکران شد. نقش آفرینی های او در فیلم های “مسیر طولانی سقوط” (A Long Way Down) با بازی پیرس برازنان و “محروم” (Grounded) با بازی جف دنیلز دیدنی بود. در سال ۲۰۱۴ فیلم “جنون سرعت” (Need for Speed) اکران و ایموجن پوتس بریتانیایی با او همبازی شد. در همان سال در فیلم “خروج: خدایان و پادشاهان” (Exodus: Gods and Kings) یکی از نقش های اصلی را دریافت کرد.

در سال ۲۰۱۵ در فیلم “نهمین زندگی لویی درکس” (The ۹th Life of Louis Drax) در نقش پتر دراکس بازی کرد. داستان درباره یک پسر نه ساله است که پس از تصادف به کما می رود. در کارنامه او بیش از ۴۰ پروژه دیده می شود و بازهم در سریال ها و فیلم های مختلف حضور دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد حیدری
زندگی شخصی

گرچه نمی توان آرون پل را یک بازیگر خوش چهره نامید اما در میان ستارگان سینما شهرت دارد. این بازیگر در سال ۲۰۰۱ با سمیری آرمسترانگ بازیگر رابطه داشت. در سال ۲۰۰۹ هم با جسیکا لاندس بازیگر و خواننده دیده می شد. این بازیگر در یک فستیوال موسیقی با لورن پارسکیان، همسر آینده اش، آشنا شد. آنها سال بعد همانجا یکدیگر را دیدند و ارتباط شان را آغاز کردند. در اول ژانویه و در تعطیلات پاریس این بازیگر به معشوقه اش پیشنهاد ازدواج داد. جشن پیش از ازدواج در لاس وگاس و جشن اصلی عروسی در مه ۲۰۱۳ در مالیبو برگزار شد. این زوج اکنون در سانتا مانیکای کالیفرنیا زندگی می کنند.

امروز

این بازیگر در سال ۲۰۱۶ در تریلر فانتزی “اندروید” (Android) حضور یافت. نیال جانسون، خالق فیلم White Noise با پیکچرز فیلمز و استودیوی اینفینیت سمگاپور همکاری کرد.

داستان درباره مردی (آرون پل) است که می خواهد به آرزوی دیرینه اش برسد: خلق اندرویدهایی که شبیه همسر و پسر متوفی اش است. اما شادی او موقت است زیرا ربات ها به دنبال زندگی معنادار هستند و این شرایط برای خالق او خطرناک است. اولگا کوریلنکو هم در این فیلم حضور دارد.

در سال ۲۰۱۶ آرون در دوئل پوکراستارز با کریستیانو رونالدو، بازیکن معروف پرتقالی مبارزه کرد. این یک مسابقه تبلیغاتی برای اپلیکیشن پوکراستارز دوئل بود که همه می توانستند در آن شرکت کنند. ویدیوهای مختلف تقابل ستارگان در مقابل هم منتشر شد. رونالدو پیروز شد و مردم در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی درباره آن بحث می کردند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی عباس غزالی

در مارس ۲۰۱۷ در توییتر بحث جالبی به پا شد.

کاربران اینترنت معتقد بودند ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا موتور و اسپیس ایکس، بیگانه بود. آنها می گفتند بیگانه هایی که به دنبال یافتن حیات روی کره زمین هستند الون را به زمین فرستاده اند تا آب کره زمین را بررسی کند. آرون هم به بحث ملحق شد. ماسک در پاسخ آرون گفت او بیگانه بوده و در این کار به موفقیت هم رسیده است.

فیلم شناسی

Locust Valley
سومین سنگ از خورشید – ۳rd Rock from the Sun
ای آر – ER
ورونیکا مارس – Veronica Mars
خط آتش – Line of Fire
خروج: خدایان و پادشاهان – Exodus: Gods and Kings
Triple ۹
هلیون – Hellion
آخرین خانه در سمت چپ – The Last House on the Left
بیگ لاو – Big Love
TRON: Uprising
برکینگ بد – Breaking Bad
جنون سرعت – Need for Speed
هوش مرکزی – Central Intelligence

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آرون پل
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه