بیوگرافی لوری هولدن

4 سال پیش
بیوگرافی لوری هولدن
4.6/5 - (11 امتیاز)

بیوگرافی لوری هولدن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

هیدر لوری هولدن (به انگلیسی: Heather Laurie Holden) (زاده ۱۷ دسامبر ۱۹۶۹) بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است. شهرت او بیشتر برای بازی در سریال مردگان متحرک در نقش آندریا است.

زندگینامه لوری هولدن

بیوگرافی لوری هولدن

فعالیت هنری 

هولدن در لس آنجلس، کالیفرنیا در خانواده ای هنر مند به دنیا آمده و در تورنتو بزرگ شده تقریباً تمامی خانواده او از جمله والدین و برادرانش در عرصهٔ هنر و فیلم و سینما فعالیت دارند او اولین فیلمش را در دوران کودکی اش بازی کرده‌است.

حرفه
او حرفه‌اش را با بازی در فیلم شواهد فیزیکی آغاز و با فیلم‌های سایلنت هیل و چهار شگفت‌انگیز به شهرت رسید. او در سال ۲۰۱۰، برای اولین بار در سریال مردگان متحرک نقش آفرینی کرد و با سه فصل بازی در این سریال، جوایزی را کسب کرد.

لوری هولدن بازیگر نقش اندریا اعتراف کرد که تماشای سریال مردگان متحرک برای او خیلی سخت است.

او در این مورد گفت :

“من سریال رو نگاه نمیکنم ولی حتی وقتی هم که توی سریال بودم اونو نگاه نمیکردم ، پس این بی احترامی به سریال نیست. چون دوست ندارم و برام و خیلی سخته که خودم رو تو فیلم ببینم اینکار رو انجام میدم.”

لوری هولدن در پاسخ به این سوال که اگه هنوزم توی بود چه اتفاقی می افتاد گفت :

“اون علیه شخصیت های منفی و کسایی که تلاش میکردن تمدن رو پایین بیارن مبارزه میکرد. فکر میکنم که اون بهترین کار رو برای محافظت از دوستاش انجام میداد و سعی میکرد اونا رو کنار هم نگه داره.”

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شاپور جفرودی

او درباره ی مرگ اندریا گفت :

“این یه سریالیه که ممکنه هر لحظه شخصیت هاش کشته بشن. بعضی ها زودتر این اتفاق براشون میفته. ولی مرگ اندریا خیلی جای سوال داره چون به نظرم خیلی زود بود که اون اتفاق بیفته.”

در سال ۲۰۱۶ لوری هولدن گفته بود که برای هشت فصل با سریال قرارداد داشته است اما سازنده ها ناگهان تصمیم به حذف شخصیت او از سریال گرفته اند.

همچنین سازنده های سریال بارها از حذف اندریا از سریال اظهار پشیمانی کرده اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لوری هولدن
4.6/5 - (11 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه