بیوگرافی گیل بیلاز

4 سال پیش
بیوگرافی گیل بیلاز
Rate this post

بیوگرافی گیل بیلاز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

گیل بیلاز (به انگلیسی: Gil Bellows) یک بازیگر سینما و تلویزیون کانادایی است که بیشتر برای ایفای نفش تامی ویلیامز در فیلم تحسین شده رستگاری در شاوشنک شهرت دارد.

زندگینامه گیل بیلاز

بیوگرافی گیل بیلاز

فعالیت هنری 

گیل بیلاز نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۳ در ۲۷ سالگی در فیلم Love and a .45 به کارگردانی C.M. Talkington بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم رهایی از شاوشنک، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای گیل بیلاز محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون رنی زِلوِگِر، روری کوچرین، Jeffrey Combs و Jace Alexander را تجربه کرد.

گیل بیلاز در سال ۱۳۷۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم گیل بیلاز در این سال، بازیگری در فیلم Love and a .45 به کارگردانی C.M. Talkington و فیلم رهایی از شاوشنک به کارگردانی فرانک دارابونت محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی گیل بیلاز بازی در فیلم رهایی از شاوشنک بوده است. گیل بیلاز سال ۱۳۷۳ در ۲۷ سالگی در فیلم رهایی از شاوشنک نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با فرانک دارابونت همکاری داشته است. گیل بیلاز توانست با بازی در فیلم رهایی از شاوشنک تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر تیم رابینز، مورگان فریمن، باب گانتون و ویلیام سدلر بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رسول قربانی (دده)
سریال شاهد عینی

گیل بیلاز علاوه‌بر فیلم رهایی از شاوشنک، سال ۱۳۹۵ در ۴۹ سالگی در سریال شاهد عینی نیز بازی کرده است. گیل بیلاز این‌بار با یعنی کارگردان سریال شاهد عینی و هنرمندانی چون جولیان نیکلسن، Tyler Young، James Paxton و Warren Christie همکاری داشت.

با اینکه گیل بیلاز را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. گیل بیلاز علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان کارگردان و نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر گیل بیلاز در حرفه‌ی کارگردان، فیلم Three Days in Havana است. مهم‌ترین اثر گیل بیلاز در حرفه‌ی نویسنده، فیلم Three Days in Havana است.

در این سال‌ها گیل بیلاز با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران کارلا گوجینو با ۳ مرتبه، مایکل اکلند با ۳ مرتبه، Elizabeth Peña با ۲ مرتبه، Christopher Heyerdahl با ۲ مرتبه و Alan C. Peterson با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با گیل بیلاز داشته‌اند.

قسمتی از فیلم شناسی

سینما:

رستگاری در شاوشنک
هواشناس
۲۴: رستگاری
غیرقابل فکر
خانه‌ای در پایان جاده

سریال:

قانون و نظم
اسمالویل
فلش فوروارد
ذهن‌های مجرم
۱۱.۲۲.۶۳

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی گیل بیلاز
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه