بیوگرافی مکس ریشتر

4 سال پیش
بیوگرافی مکس ریشتر
Rate this post

بیوگرافی مکس ریشتر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مکس ریشتر (انگلیسی: Max Richter؛ زادهٔ ۲۲ مارس ۱۹۶۶) یک آهنگساز و موسیقی‌دان اهل بریتانیا است. وی از سال ۱۹۹۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه مکس ریشتر

بیوگرافی مکس ریشتر

فعالیت هنری 

مکس ریشتر در آلمان زاده شده و دانش‌آموختهٔ آکادمی سلطنتی موسیقی است و مدتی نیز در ایتالیا، از شاگردان لوچیانو بریو بوده‌است.

از فیلم‌ها یا مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌ها نقش داشته‌است می‌توان به امید، والس با بشیر، رحم، سنگ صبور، لوره، وجده، دیسکانکت، کنگره، ظرف نهار، آخرین روزها در مریخ، اسکوبار: بهشت ​​گمشده، عهد جوانی، مورگان، آینه سیاه، بازماندگان و به سوی ستارگان اشاره نمود.

مکس ریشتر گفته:«فرآیندخواب، همیشه برای من یک چیز جذاب بوده… بعنوان یک کودک، محبوب ترین فعالیت من همین بود. اغلب به آهنگسازی بعنوان یک فعالیت رویاپردازانه نگاه می کنم و اگر بتوانم، ۲۳ ساعت روز را خواهم خوابید!»

اثر تازه ی مکس ریشتر، یکی از طولانی ترین قطعات موسیقی کلاسیک/نئوکلاسیک، به گفته ی خودش یک لالایی ۸ ساعته است. این پروژه ی عجیب، یک نسخه ی ۱ ساعته هم با نام from SLEEP دارد که برای کسانی که حوصله ی ۸ ساعت موسیقی را ندارند منتشر شده. البته گمان نکنید که همه ی آلبوم را باید در حالت بیداری بشنوید، مکس ریشتر SLEEP را برای آن ۸ ساعتی ساخته که در خواب به سر می برید!

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مکس ریشتر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه