بیوگرافی استیو جابلونسکی

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی استیو جابلونسکی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

استیو جابلونسکی (به انگلیسی: Steve Jablonsky) (زاده ۹ اکتبر ۱۹۷۰) آهنگ ساز آمریکایی است که در زمینه سینما، تلویزیون و بازی‌های ویدئویی فعالیت می‌کند. وی از فیلم «جزیره» محصول سال ۲۰۰۵ تا کنون در تمام آثار «مایکل بی» کارگردان آمریکایی، حضور داشته‌است که مهمترین آنها مجموعه تبدیل شوندگان بوده‌است.

زندگینامه استیو جابلونسکی

بیوگرافی استیو جابلونسکی

فعالیت هنری

در حوزهٔ سینما استیو در بیش از ۱۰ فیلم بلند فعالیت داشته‌است،وی آهنگ سازی فیلم «کشتی جنگی» (به انگلیسی: Battleship) که در سال ۲۰۱۲ به اکران در آمد و همچنین فیلم بازی اندر-(ENDER’S GAME) به کارگردانی گوین هود در سال ۲۰۱۳ را بر عهده داشت. در حوزه بازی‌های ویدئویی، موسیقی چند محصول بزرگ مانند «Gears of wars»، «Prince of persia»، «Metal Gear Solid ۲»، «the Sims ۳» و چند بازی دیگر از کارهای وی (در بعضی به همراه دیگر آهنگسازان) بوده است. از فعالیت‌های وی در حوزهٔ تلویزیون نیز می‌توان به تم «عجایب هفتگانهٔ دنیای صنعتی» محصول شبکهٔ بی‌بی‌سی، مجموعه تلویزیونی «کدبانوهای وامانده» و… اشاره کرد.

اگر نگاهی هم به گذشته داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که کار استیو جابلونسکی برای مایکل بی ارزش‌ بسیاری دارد؛ زیرا او وظیفه‌ی آهنگسازی تقریباً تمامی کارهای مایکل بی را در اختیار داشته است. علاوه بر این، استیو جابلونسکی برای آهنگسازی در Desperate Housewives هم شناخته شده است. البته، او وظیفه‌ی آهنگسازی بسیاری از بازی‌های رایانه‌ای به ویژه بازی Gears of War 3 را هم برعهده داشته است.

به عنوان پنجمین نسخه از سری تبدیل‌شوندگان، طرفداران انتظارات زیادی از این نسخه دارند. آن‌ها از اینکه شخصیت‌های مطرح و نمادهای سری در این نسخه حضور داشته باشند، استقبال می‌کنند. به همین خاطر، در Transformers: The Last Knight «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» بسیاری از شخصیت‌های نسخه‌های قبلی هم حضور خواهند داشت. همچنین ستارگانی همچون آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins)، لاورا هادوک (Laura Haddock) و … به فیلم «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» اضافه شده‌اند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ویگو مورتنسن

همچنین چندی پیش متوجه شدیم که سکانسی در فیلم وجود دارد که

در آن شاه آرتور و نازی‌ها را خواهیم دید!

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی استیو جابلونسکی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه