بیوگرافی لوک ایوانز

4 سال پیش
بیوگرافی لوک ایوانز
3.3/5 - (7 امتیاز)

بیوگرافی لوک ایوانز به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

لوک ایوانز (به انگلیسی: Luke Evans) متولد ۱۵ آوریل ۱۹۷۹ (میلادی) بازیگر اهل کشور ولز است. وی بیشتر به خاطر حضور در فیلم‌های سریع و خشمگین ۶، برخورد تایتان‌ها، رابین هود، ناگفته‌های دراکولا، هابیت و دیو و دلبر شناخته می‌شود.

زندگینامه لوک ایوانز 

بیوگرافی لوک ایوانز

فعالیت هنری

کودکی
لوک ایوانز در پانتیپول متولد شد و در ابربارگود (شهری کوچک در ولز) بزرگ شد. او تنها فرزند ایوان و دیوید ایوانز است. در کودکی با مذهب شاهدان یهوه بزرگ شد اما در ۱۶سالگی از مذهب دست کشید و در همان زمان مدرسه را نیز ترک کرد.

در ۱۷سالگی، به کاردیف رفت و تحت سرپرستی لویی رایان به یادگیری آوازخوانی پرداخت. در سال ۱۹۹۷ موفق شد بورس تحصیلی مرکز استودیوی لندن را در کینگز کراس لندن بدست آورد. او در سال ۲۰۰۰ فارغ التحصیل شد.

زندگی شخصی

لوک ایوانز یک همجنسگرای آشکار است. وی در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۰۲ گفته بود: «همه مرا به عنوان یک مرد همجنسگرا می‌شناختند و من در طول زندگی ام در لندن هرگز سعی نکردم که این موضوع را پنهان کنم». وی در سال ۲۰۰۴ گفت که به خاطر همجنسگرا بودنش در حرفهٔ بازیگری اش دچار دردسر و مشقت نشده‌است. در سال ۲۰۱۵ مجلهٔ جی‌کیو وی را جزو خوش پوش‌ترین مردان بریتانیایی نام برد.

او می گوید:

هر بازیگری باید توانایی و امکان آن را داشته باشد که در هر دو نوع این فیلم‌ها بازی کند. برای من بازی در یک فیلم غیرمتعارف، به اندازه بازی در فیلمی پرخرج جذابیت دارد. با بازی در هر یک از این دو نوع سینما، نوع تازه‌ای از بازیگری را تجربه می‌کنم. البته به صورت طبیعی، محصولات مستقل و غیرمتعارف را بیشتر دوست دارم. در این نوع فیلم‌های کاراکترهای پیچیده‌تری وجود دارند و بازیگر مجال بهتر و بیشتری برای چالش و درگیری با نقش پیدا می‌کند. اما علاقه‌ای ندارم خودم را از فیلم‌های پرسروصدا و گیشه‌ پسند هم محروم کنم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کن لئونگ
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لوک ایوانز
3.3/5 - (7 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه