بیوگرافی زوئی سالدانیا

4 سال پیش
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی زوئی سالدانیا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

زویی سالدانا بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۵۷ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار زویی سالدانا می‌توان به بازیگری در فیلم آواتار، فیلم نگهبانان کهکشان ۲ و فیلم ترمینال اشاره کرد.

زندگینامه زوئی سالدانیا

بیوگرافی زوئی سالدانیا

فعالیت هنری

زویی سالدانا نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۹ در ۲۲ سالگی در فیلم Center Stage به کارگردانی Nicholas Hytner بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم آواتار، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای زویی سالدانا محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Amanda Schull، Ethan Stiefel، Sascha Radetsky و Christine Dunham را تجربه کرد.

زویی سالدانا در سال ۱۳۸۸ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۳ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم زویی سالدانا در این سال، بازیگری در فیلم پیشتازان فضا به کارگردانی جی. جی. آبرامز، فیلم The Haunting of Bryan Becket به کارگردانی Tennyson Bardwell و فیلم آواتار به کارگردانی جیمز کامرون محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی زویی سالدانا بازی در فیلم آواتار بوده است. زویی سالدانا سال ۱۳۸۸ در ۳۱ سالگی در فیلم آواتار نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با جیمز کامرون همکاری داشته است. زویی سالدانا توانست با بازی در فیلم آواتار تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سام ورتینگتون، سیگورنی ویور، استفن لنگ و Michelle Rodriguez بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی چارلین وودارد
آواتار

زویی سالدانا علاوه‌بر فیلم آواتار، سال ۱۳۹۶ در ۳۹ سالگی در فیلم نگهبانان کهکشان ۲ نیز بازی کرده است. زویی سالدانا این‌بار با جیمز گان یعنی کارگردان فیلم نگهبانان کهکشان ۲ و هنرمندانی چون کارن گیلان، کریس پرت، سیلوستر استالونه و بردلی کوپر همکاری داشت.

در این سال‌ها زویی سالدانا با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران زکری کینتو با ۳ مرتبه، کارل اوربان با ۳ مرتبه، سایمون پگ با ۳ مرتبه، جان چو با ۳ مرتبه و کریس پاین با ۳ مرتبه بیشترین همکاری را با زویی سالدانا داشته‌اند.

بخشی از فیلمشناسی

دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه (۲۰۰۳)
ترمینال (۲۰۰۴)
صورت فلکی (۲۰۰۵)
بعد از سکس (۲۰۰۷)
نقطه برتری (۲۰۰۸)
پیشتازان فضا (۲۰۰۹)
شکاک (۲۰۰۹)
آواتار در نقش نیتیری (۲۰۰۹)
بازنده‌ها (۲۰۱۰)
سارقان (۲۰۱۰)
کلمبیانا (۲۰۱۱)
کلمات (۲۰۱۲)
پیوندهای خونی (۲۰۱۳)
پیشتازان فضا به سوی تاریکی (۲۰۱۳)
خارج از کوره (۲۰۱۳)

خرس همیشه قطبی (۲۰۱۴)
نگهبانان کهکشان در نقش گامورا (۲۰۱۴)
کتاب زندگی (۲۰۱۴)
فراتر از پیشتازان فضا (۲۰۱۶)
در شب زندگی کن (۲۰۱۶)
نگهبانان کهکشان بخش ۲ (۲۰۱۷)
تاتوی کوچولوی من: فیلم (۲۰۱۷)
من غول می‌کشم (۲۰۱۸)
انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (۲۰۱۸)
آواتار ۲ (۲۰۲۱)
آواتار ۳ (۲۰۲۳)
آواتار ۴ (۲۰۲۴)
انتقام‌جویان: پایان بازی (۲۰۱۹)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی زوئی سالدانیا
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه