بیوگرافی مت اسمیت

4 سال پیش
بیوگرافی مت اسمیت
Rate this post

بیوگرافی مت اسمیت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مت اسمیت (انگلیسی: Matt Smith؛ زاده ۲۸ اکتبر ۱۹۸۲) یک هنرپیشه اهل بریتانیا است.

زندگینامه مت اسمیت

بیوگرافی مت اسمیت

فعالیت هنری

وی از سال ۲۰۰۳ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده متی رابرت اسمیت (متولد ۲۸ اکتبر ۱۹۸۲ متولد شد) یک بازیگر انگلیسی است. او به خاطر نقشهایش به عنوان یازدهمین تجسم دکتر Doctor Who و Highness of His Prince Philip، Duke of Edinburgh در سری Netflix The Crown شناخته شده است. اسمیت در ابتدا به دنبال یک فوتبالیست حرفه ای بود، اما اسپوندیلولیز او را از ورزش خارج کرد.

پس از پیوستن به تئاتر جوانان ملی و تحصیل درام و نوشتن خلاق در دانشگاه استرالیا انگلیس، او در سال ۲۰۰۳ بازیگر شد و در نمایشنامه هایی مانند قتل در کلیسای جامع، قاتلان تازه، پسران تاریخ و در ساحل جهان گسترده در تئاتر لندن. او پس از گذراندن دوره کارگردانی خود به تئاتر غرب غربی، از آن زمان تا کنون با اقتباس صحنه شنا کردن کوسه ها با مسیحی اجرا کرده است و یک سال بعد با عملکرد قابل تحسین منتقدانه هنری در آن چهره

بی بی سی

اولین نقش تلویزیونی اسمیت در سال ۲۰۰۶ به عنوان جیم تیلور در تطبیق بی بی سی از فیلپول پولمن روبی در دود و سایه در شمال بود، در حالی که اولین نقش اصلی او در تلویزیون به عنوان دنی در سریال حزب حیوانات بی بی سی ۲۰۰۷ بود. اسمیت، که در ژانویه ۲۰۰۹ به عنوان ادیان یازدهم از دکتر اعلام شد، جوانترین شخص بازیگری در سریال تلویزیونی بریتانیا است. او در پایان سری کریسمس سال ۲۰۱۳، “زمان دکتر” را ترک کرد.او تجسم فیزیکی Skynet را در Terminator Genisys (2015) تصویر کرد. از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷، او شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبورگ را در سریال تلویزیونی بیوگرافی Netflix پیتر مورگان، The Crown، که برای او جایزۀ نخستین جایزه ی امی را به دست آورد، به تصویر کشیده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کوری گراهام

او همچنین در فیلم غرور و تعصب و زامبی‌ها بازی کرده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مت اسمیت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه