بیوگرافی پیتر کاپالدی

4 سال پیش
بیوگرافی پیتر کاپالدی
Rate this post

بیوگرافی پیتر کاپالدی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

پیتر دوگان کاپالدی (به انگلیسی: Peter Capaldi) یک بازیگر، کارگردان و فیلمنامه‌نویس اسکاتلندی است.

زندگینامه پیتر کاپالدی

بیوگرافی پیتر کاپالدی

فعالیت هنری

پیتر کاپالدی به عنوان دکتر دوازدهم چند سالی نقش این شخصیت محبوب را در سریال Doctor Who «دکتر هو» ایفا می‌کرد. سال گذشته پس از اینکه شورانر و نویسنده‌ی اصلی سریال یعنی استیون موفات (Steven Moffat) اعلام کرد که پس از فصل دهم کناره‌گیری خواهد کرد و جای خود را به یکی دیگر از نویسنده‌های سری یعنی کریس چیبنال (Chris Chibnall) می‌دهد، کاپالدی هم به صورت رسمی اعلام کرد که فصل دهم آخرین فصل او در نقش دکتر خواهد بود و کلید‌های تاردیس (ماشین زمان دکتر) را به بازیگر جدیدی خواهد داد.

چندی بعد مشخص شد که جودی ویتاکر (Jodie Whittaker) قرار است نقش سیزدهمین دکتر را ایفا کند. او اولین بازیگر زنی است که قرار است این نقش را در سریال قدیمی دکتر هو ایفا کند. البته، افراد زیادی از جمله کاپالدی از جودی ویتاکر برای این نقش حمایت کردند.

فشارهای ناشی از ایفای نقش در این سریال

اکنون پیتر کاپالدی در مورد احساسات خود و همچنین فشارهای ناشی از ایفای نقشش در این سریال صحبت‌های جالبی کرده است. او در مصاحبه‌ی جدید خود با The Courier Mail در این خصوص گفت:
«دکتر هو» یک تجربه و سریال بزرگ و عالی است اما بودن در مرکز این سری کار زیاد و عظیمی است. بسیار بیش‌تر از ایفای نقش و بازیگری است. بسیار سخت بود که این سطح از تعهد و کیفیت را با این برنامه زمانی حفظ کرد. من بهترین تلاش خودم را انجام دادم تا شخصیت دکتر را زنده نگه دارم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حسین علیزاده

اکنون که کاپالدی دیگر وقت خود را به سفر و اکتشاف در زمان و فضا اختصاص نمی‌دهد، او در مورد فعالیتش گفت:

بعد از ۴ سال این یک فرصت عالی است که فقط بگویم من می‌خواهم به استراحت بروم. من می‌خواهم کار را متوقف کنم، گیتار بزنم و برای وعده‌ی غذایی به بیرون بروم. کمی احساس گناه می‌کنم که بگویم از این لذت می‌برم، اما این واقعیت دارد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پیتر کاپالدی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه