بیوگرافی جین لوی

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی جین لوی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جین کالبرن لوی (انگلیسی: Jane Colburn Levy؛ زادهٔ ۲۹ دسامبر ۱۹۸۹) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۲۰۱۱ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه جین لوی 

فعالیت هنری

پدر و مادر او لستر و مری لوی هستند. او در مارس سال ۲۰۱۱ با جیمی فریتاس ازدواج کرد که پس از ۷ ماه از وی جدا شد.

جین لوی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۱ در ۲۳ سالگی در فیلم Fun Size به کارگردانی Josh Schwartz بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم نفس نکش، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای جین لوی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Victoria Justice، Johnny Knoxville، Chelsea Handler و Jackson Nicoll را تجربه کرد.

جین لوی در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم جین لوی در این سال، بازیگری در فیلم نفس نکش به کارگردانی فد آلوارز محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی جین لوی بازی در فیلم نفس نکش بوده است. جین لوی سال ۱۳۹۵ در ۲۷ سالگی در فیلم نفس نکش نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با فد آلوارز همکاری داشته است. جین لوی توانست با بازی در فیلم نفس نکش تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر استفن لنگ، دیلان مینت، Jane May Graves و دنیل زواتو بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بيوگرافی بیتا فرهی

جین لوی علاوه‌بر فیلم نفس نکش، سال ۱۳۹۲ در ۲۴ سالگی در فیلم کلبه وحشت نیز بازی کرده است.

جین لوی این‌بار با فد آلوارز یعنی کارگردان فیلم کلبه وحشت و هنرمندانی چون شایلو فرناندز،

Jessica Lucas، Lou Taylor Pucci و Elizabeth Blackmore همکاری داشت.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جین لوی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه