بیوگرافی بلیک جنر

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی بلیک جنر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

بلیک جنر (انگلیسی: Blake Jenner؛ زادهٔ ۲۷ اوت ۱۹۹۲) یک هنرپیشه، و خواننده اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۲۰۱۰ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه بلیک جنر

بیوگرافی بلیک جنر

فعالیت هنری 

بلیک جنر بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۷۱ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار بلیک جنر می‌توان به بازیگری در فیلم آستانه هفده سالگی، فیلم Crawlspace و فیلم Billy Boy اشاره کرد.

بلیک جنر نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۵ در ۲۴ سالگی در فیلم Crawlspace به کارگردانی Phil Claydon بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم آستانه هفده سالگی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای بلیک جنر محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون نادین ولاسکز، ارین موریارتی، Michael Vartan و Steele Stebbins را تجربه کرد.

بلیک جنر در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۴ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم بلیک جنر در این سال، بازیگری در فیلم Crawlspace به کارگردانی Phil Claydon، فیلم هر کسی چیزی میخواهد به کارگردانی ریچارد لینکلیتر و فیلم آستانه هفده سالگی به کارگردانی Kelly Fremon Craig محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی بلیک جنر بازی در فیلم آستانه هفده سالگی بوده است. بلیک جنر سال ۱۳۹۵ در ۲۴ سالگی در فیلم آستانه هفده سالگی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Kelly Fremon Craig همکاری داشته است. بلیک جنر توانست با بازی در فیلم آستانه هفده سالگی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر هیلی استاینفلد، هیلی لو ریچاردسون، وودی هارلسون و کیرا سجویک بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهدی فقیه
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بلیک جنر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه